
Οι πέντε χαρακτήρες που «αναζητούν φωνή» φαίνεται πως θα είναι ένας νεαρός επαναστάτης που εντάσσεται σε μία συμμορία που δημιουργήθηκε από τους δημοκρατικούς για να υπονομεύσουν την Αμερική, μία νεαρή κοπέλα που είναι εθισμένη στα sex parties και πάντα ονειρευόταν να γίνει διάσημη στο Hollywood, ένας τρομακτικός άνδρας που θεωρεί ότι η τεχνολογία σκοτώνει της φύση, ένας άνδρας ακτιβιστής της αγάπης που μόλις αποφυλακίστηκε από την Ινδονησία και τέλος ένας νεαρός που μιλάει γρήγορα και παλεύει για το… δικαίωμα των αντρών να πίνουν ακατάπαυστα και να κάνουν sex. Αν οι παραπάνω χαρακτήρες δεν είναι GTA, τότε ποιοι είναι;




υπαρχει gamer που δεν θα το αγορασει ?
Η περιγραφή των χαρακτήρων είναι επική. Ειδικά ο τελευταίος... Αληθινός επαναστάτης.
Ε-ε-ερχεται! Ο Niko Bellic ειναι απο τους αγαπημενους μου χαρακτηρες στην ιστορια ολου του gaming βιου μου!
Μορφηηηηηηηη...
h seira GTA einai mi apo ths kalyteres!!!! 8a spasei rekor polhsewn!!!!
Καλά απο τις καλύτερες σειρές! All time classic!
Και από ότι βλέπω η φαντασία τους είναι αστείρευτη!
ΛΙΩΣΙΜΟ...Ελπίζω να έχει αναβαθμισμένη μηχανή γραφικών μόνο...
Πολύ καλά νέα,εδώ και αρκετό καιρό υπάρχουν σημάδια στο ίντερνετ ότι ήδη το game μπαίνει στα developing στάδια..θα δούμε πολύ πράμα στην φετινή Ε3
Ρε GTA ρε, Ε3 ρε, θα λιώσει το μυαΛο ρε...!!!