
Τέλος, οι online αγώνες θα υποστηρίζουν συμμετοχή έως και 8 παικτών στις εκδόσεις για PC, PlayStation 3 και Xbox 360.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
H Konami ανακοίνωσε πως θα τιμωρεί όσους παίζουν αγώνες στο PES 2012 και αποσυνδέονται επίτηδες ή κάνουν log out κατά τη διάρκεια ενός ματς.
Μια φορα αγορασα προ το 2010 και 7.10 κανανε quit στο φιφα υπαρχει κατι παρομοιο η τα ιδια παλι...
αυτο ειναι πολυ σπαστικο εκει που παιζεις να βγαινει ο αλλος επειδη χανει... ειδικα στο fifa γινοτανε συνεχεια και δεν τιμωρουντε
Ένα τέτοιο σύστημα λείπει απο το FIFA.Το παραδέχομαι εδώ το Pro αφάνταστα.Όταν το Αγγλάκι τρώει 3μπαλο και το κλείνει χωρίς να υπάρχουν ιδιαίτερες επιπτώσεις για το "quitting" μου τι δίνει!
Πολύ καλο αυτό,έπρεπε να το κάνουν και στο FIFA γιατί όπως λένε και τα παιδιά από πάνω παρα πολλοί βγαίνουνε από τον αγώνα όταν το σκορ είναι υψηλό.
χαχα εξυπνο..
υπάρχουν κάποια κόλπα έχω ακούσει που σου κάνουνε, και έτσι κόβουν τη δική σου σύνδεση και είναι σαν να κάνεις εσύ quit. μέχρι τώρα τους quiters τους "σημάδευαν" με ένα εικονίδιο δίπλα στο όνομα τους. αν ήταν quiters η μπαλίτσα που εμφανιζόταν ήταν ξεφούστκωτη
Έτσι μπράβο, είναι πολύ σπαστικό να ρουφάνε 2-3 και να βγαίνουν σαν κύριοι... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!