Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέα στοιχεία για το PES 2012

H Konami ανακοίνωσε πως θα τιμωρεί όσους παίζουν αγώνες στο PES 2012 και αποσυνδέονται επίτηδες ή κάνουν log out κατά τη διάρκεια ενός ματς. Το σύστημα matchmaking έχει βελτιωθεί αρκετά, έτσι ώστε οι αντίπαλοι να κινούνται στα ίδια επίπεδα ικανοτήτων. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία «όσοι προχωρούν συνεχώς σε αποσυνδέσεις θα αποκλείονται από διαγωνισμούς και θα παραμερίζονται έτσι ώστε να συνδυάζονται online μόνο μεταξύ τους».



Τέλος, οι online αγώνες θα υποστηρίζουν συμμετοχή έως και 8 παικτών στις εκδόσεις για PC, PlayStation 3 και Xbox 360.


PS6: Καθυστερεί η κυκλοφορία του;

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Konami

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PES 2012
    • 3+ pegi 3+
      • 7.3 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (41)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.konami-pes2012.com/eu/en/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • lust
    • Μια φορα αγορασα προ το 2010 και 7.10 κανανε quit στο φιφα υπαρχει κατι παρομοιο η τα ιδια παλι...

    • Grouvalos
    • αυτο ειναι πολυ σπαστικο εκει που παιζεις να βγαινει ο αλλος επειδη χανει... ειδικα στο fifa γινοτανε συνεχεια και δεν τιμωρουντε

    • KoulisHHH
    • Ένα τέτοιο σύστημα λείπει απο το FIFA.Το παραδέχομαι εδώ το Pro αφάνταστα.Όταν το Αγγλάκι τρώει 3μπαλο και το κλείνει χωρίς να υπάρχουν ιδιαίτερες επιπτώσεις για το "quitting" μου τι δίνει!

    • ckalatz 93 11
    • Πολύ καλο αυτό,έπρεπε να το κάνουν και στο FIFA γιατί όπως λένε και τα παιδιά από πάνω παρα πολλοί βγαίνουνε από τον αγώνα όταν το σκορ είναι υψηλό.

    • mariosk89
    • υπάρχουν κάποια κόλπα έχω ακούσει που σου κάνουνε, και έτσι κόβουν τη δική σου σύνδεση και είναι σαν να κάνεις εσύ quit. μέχρι τώρα τους quiters τους "σημάδευαν" με ένα εικονίδιο δίπλα στο όνομα τους. αν ήταν quiters η μπαλίτσα που εμφανιζόταν ήταν ξεφούστκωτη

*