
«Αυτό που έκανε πολύ καλά η Starbreeze ήταν να δημιουργήσει καλούς χαρακτήρες και ενδιαφέρουσα ιστορία. Ήταν ένας από τους λίγους τίτλους που με έκανε να νιώσω κάποιο συναισθηματικό δέσιμο. Μπορεί στο The Darkness η αίσθηση της ελευθερίας να ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα, αλλά αποφασίσαμε να διαλέξουμε μια διαφορετική προσέγγιση, δίνοντας έμφαση στην πλοκή και την δράση», δήλωσε σε γνωστό περιοδικό ο lead designer του τίτλου Tom Galt.




MOu aresei pou tha dinete emfasi se afta ta stixeia alla den fantazeste poso me xalaei pou tha eine cell shead ta grafika krima...
Ενδιαφέρον το Cel Shade. Άντε να δούμε πόσο καλα θα αποδόσουν την ατμόσφαιρα του τίτλου με αυτήν την μηχανή. Εμένα πάλι μου αρέσει. Αλήθεια γνωρίζουμε αν η ιστορία θα συνεχίζει απο το πρώτο?
makria apo auto to game tha klete ta lefta sas
Υπερβολές koufintina :P