
Ο Cardahi αναφέρθηκε και στις καταιγίδες, αποκαλύπτοντας τη παρουσία μικρών σκαφών, μέσω των οποίων οι χαρακτήρες του παιχνιδιού θα έχουν τη δυνατότητα να εξερευνήσουν χώρους, οι οποίοι έχουν πλημμυρίσει, αλλά και να μεταφερθούν από τον ένα στον άλλο πιο εύκολα. Ως προς τον μηχανισμό του καιρού, ο Cardahi σχολίασε πως: «Αυτό μας επέτρεψε να παίξουμε με την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού χρησιμοποιώντας διαφορετικά συστήματα κεραυνών, να κάνουμε εναλλαγές στο χρώμα του ουρανού καθώς και να δημιουργήσουμε καταιγίδες που φτάνουν να εμποδίσουν την ορατότητα του παίκτη». Ολοκληρώνοντας ο Cardahi αναφέρθηκε στη βελτίωση του gameplay καθώς και στο γεγονός ότι τα headshots δεν είναι πλέον τόσο δύσκολο να επιτευχθούν όσο και στο πρώτο παιχνίδι.




Το περιμενω πως και πως, το 1ο το λατρεψα!
Σιγουρα το 2ο με λιγες αλλαγες, θα ειναι διαμανταρα και λογος για ενα χαζοχαρουμενο γελιο στην μαπα μας :)
το πρωτο παιχνιδια με χαλασε στο τελος του ..... ενω μεχρι το 65% ηταν must μετα εγινε λιγο κουραστικο . αναφερομαι στο γεγονος του respawn και στο οτι οι εχθροι σου ειχαν ακομα τα πληγματα απο την προηγουμενη προσπαθεια σου !! δηλαδη χτυπα χτυπα -- death - respawn - ξανα χτυπα χτυπα και τελος !!!
επισης το game το τελειωσα στον μεγιστο βαθμο δυσκολιας και με την προσθηκη οι αντιπαλοι να συμβαδιζουν με το level του χαρακτηρα ....
δεν ξερω μου αφησε αρνητικες εντυπωσεις , σιγουρα ομωσ θα δοκιμασω και το 2 μερος .....
το πρωτο ηταν ενα παιχνιδι που υστερουσε σε γραφικα για την εποχη που βγηκε.το περιμενα με καλυτερη αναλυση στα παντα.
Ενω σε κραταγε σε εγρηγορση και σου δημιουργουσε την αισθηση της επιβιωσης δεν ηταν αρκετο σκοτεινο.
Ελπιζω το 2 να εχει αρκετο gameplay σε νυχτα και κειστους χωρους και αρκετη βροχη.