Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέας γενιάς MacBook Pro με Retina οθόνη

Μικρότερο, ελαφρύτερο, καλύτερη οθόνη και τρομερή κατασκευή. Αυτό είναι το νέας γενιάς MacBook Pro. Πρόκειται για μια πραγματικά εντυπωσιακή συσκευή που ακολουθεί νέο design το οποίο φέρνει περισσότερο στα MacBook Air. Το μεγάλο πλεονέκτημα του καινούριου αυτού MacBook Pro, το οποίο κυκλοφορεί σήμερα, παράλληλα με τα ανανεωμένα μοντέλα που βασίζονται στο παλιό σασί, είναι η Retina οθόνη. Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και η Apple έφερε και στα notebook της τον όρο Retina, προσφέροντας ένα panel με διαγώνιο 15,4'' που λειτουργεί στην εξωπραγματική ανάλυση 2880x1800 pixel, προσφέροντας πυκνότητα της τάξης των 220dpi. Είναι το ελαφρύτερο και λεπτότερο MacBook Pro που έχει κατασκευάσει η εταιρεία, χωρίς όμως να υστερεί σε επιδόσεις, αφού βασίζεται σε τετραπύρηνους Core i5 και Core i7 Ivy Bridge επεξεργαστές και έχει σαν υποσύστημα γραφικών της Nvidia GeForce GT650M με 1GB μνήμη.


Παρόλο που είναι λεπτότερο, είναι πλήρες από πλευράς θυρών προσφέροντας SD card, HDMI, 2 θύρες USB 3.0, 2 θύρες Thunderbolt καθώς και νέας έκδοσης θύρα φόρτισης MagSafe2. Το πληκτρολόγιο είναι φωτιζόμενο, η κάμερα Facetime είναι HD ενώ προσφέρει WiFi 802.11n και Bluetooth 4.0. Βασικός λόγος του μικρότερου πάχους, πέρα από τα ειδικά σχεδιασμένα και κατασκευασμένα υποσυστήματα, είναι το γεγονός ότι για την αποθήκευση δεδομένων χρησιμοποιείται αποκλειστικά μνήμη Flash, με την ελάχιστη χωρητικότητα να είναι τα 256GB και τη μέγιστη τα 768GB! Από πλευράς κόστους πάντως, θα είναι σίγουρα ακριβό, ξεκινώντας από τα $2199.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Πάγος13
    • bahamut zero το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ,να φανταστείς το κύριο επαγγελματικό μου πρόγραμμα τρέχει μόνο σε XP.

    • Shepard
    • Το θέλω! Πολύ όμως...

      Μπράβο που πήρε την μεγάλη απόφαση και σκοτώνει το optical drive αλλά και τον HDD!
      Move to the future people!

    • Arty2
    • Πάντως για όσους έχουν θέμα με προγράμματα τα Mac τρέχουν Windows κανονικότατα εδώ και πολύ καιρό...
      Τώρα θα μου πείς είναι αμαρτία, αλλά αυτό που κρίνω εντυπωσιακό είναι το hardware. Κρίμα που η Apple δεν ενδιαφέρεται για ανταγωνιστικές τιμές...

    • PetrifieD-
    • Ακομα ενα βημα μπροστα απο την apple. Δε παιρνει cd βεβαια (ενταξει καπου μπορει να χρειαστει) αλλα κατα τα αλλα φοβερο. Ειδικα η οθονη ειναι εντυπωσιακη. Εχει και 2 θυρες thunderbolt. Πολυ ακριβο βεβαια. Αν ηταν να αγορασω laptop τοτε αυτο θα ηταν το ανανεωμενο 13αρι. Σογουρα πιο προσβασιμο. Μεγαλωσε η οικογενεια των macbook pro λοιπον.

*