Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέες πληροφορίες για το Battlefield 4

Οι νέες πληροφορίες για το Battlefield 4 κάνουν λόγο για προσθήκη καινούργιων game modes, την υποστήριξη 64 παικτών όπως και στο Battlefield 3 αλλά αυτήν τη φορά σε μεγαλύτερους χάρτες, με περισσότερες λεπτομέρειες και την προσθήκη πολλών DLC, που ήδη βρίσκονται στο στάδιο σχεδιασμού. Επίσης, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, θα υπάρχουν τρεις ομάδες, από ΗΠΑ, Ρωσία και μία από την Ανατολική Ασία, με τέσσερις playable κατηγορίες, όπου η κάθε μία θα περιέχει τα δικά της χαρακτηριστικά.



Τέλος, το Battlefield 4 Premium θα είναι διαθέσιμο από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του τίτλου. Να υπενθυμίσουμε πως το  Battlefield 4 αναμένεται να αποκαλυφθεί στην GDC στις 26 Μαρτίου.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Digital Illusions CE (DICE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Battlefield 4
    • 18+ pegi 18+
      • 7.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (75)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.battlefield.com/ FOLLOWERS 8 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Deathracer2009
    • Περιμενω ανακοινωση και gameplay. Επιπλεον θελω να πιστευω οτι στις next gen κονσολες θα εχει υποστηριξη 64 παικτων οπως στο PC.

    • grcpan
    • @spiros_rom
      Λογικό, αφού η κάρτα γραφικών του ps4 δε μπορεί να τρέξει σε 60 FPS ούτε το BF3 με ανάλυση 1080p.

    • vonzuchter
    • το οτι ανακοινωνουν με καμαρι οτι θα υπαρχουν πολλα DLC γιατι θα επρεπε να μας χαροποιει? δε παμε καλα....

    • doa5
    • Πολυ καλη σειρα το BATTLEFIELD, ομως αυτο το "κακο" με τα dlcs πριν καν το παιχνιδι κυκλοφορησει ειναι κατι που και οι ιδιες οι εταιρειες πρεπει να καταλαβουν οτι δεν τους συμφερει. Απο την αλλη, και εμεις οι ιδιοι πεφτουμε σε εναν φαυλο κυκλο απο τη στιμγη που τα αγοραζουμε αλλα παρολα αυτα "φωναζουμε" οταν ανακοινωνονται!!

    • BoBKiD
    • Πολύ βιάζεται η ΕΑ... πάρα πολύ...
      Θα προτιμούσα ένα Bad Company 3 από το BF4. Καλό το BF3 αλλά το BC2 είχε αυτό το.... κάτι που το ξεχώριζε!

*