Αρκετές πληροφορίες για το επόμενο παιχνίδι της Ubisoft Reflections διέρρευσαν λίγο πριν την Ε3. Ο λόγος για ένα νέο racing game με τον τίτλο The Crew. Το νέο παιχνίδι της εταιρείας αναμένεται να έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το τελευταίο racer της εταιρίας το Driver: San Francisco, καθώς όπως και αυτό έτσι και το The Crew θα διαδραματίζεται σε open world περιβάλλον, με τους παίκτες να έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν μεταξύ Νέας Υόρκης και Λος Άντζελες. Στο The Crew θα είναι επίσης διαθέσιμο και το 'Freeride' mode, με την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στις διαθέσιμες αποστολές, αλλά και σε διάφορα challenges.

Το νέο παιχνίδι θα περιέχει και multiplayer κομμάτι με δυνατότητα σύνδεσης μέχρι και 8 παικτών, οι οποίοι θα μπορούν είτε να ανταγωνίζονται είτε να συνεργάζονται. Όπως το Watch Dogs, έτσι και το The Crew αναμένεται να κυκλοφορήσει τόσο στις κονσόλες της νέας γενιάς, όσο και σε κινητά τηλέφωνα, ενώ όσον αφορά στην ημερομηνία κυκλοφορίας του, αυτή τοποθετείται στο τέλος του 2013. Περισσότερα για το The Crew σε λίγες μέρες...
Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6
Καλο το Driver ! Για να δουμε τι θα κανουν με αυτο !