
Στους τίτλους που μας περιμένουν από πλευράς Ubisoft περιλαμβάνονται τα Rayman Legends, Assassin’s Creed III, Just Dance 4 και Killer Freaks From Outer Space με τα τρία πρώτα να προσφέρονται στο λανσάρισμα και το τέταρτο να ακολουθεί λίγο αργότερα. Το Wii U φαίνεται να χρησιμοποιεί μία Radeon HD 6770 κάρτα γραφικών, η οποία τουλάχιστον στο τρίτο μέρος της σειράς Assassin’s Creed θα προσφέρει native 1080p στα 60 καρέ το δευτερόλεπτο! H αρχική τιμή για το σύστημα είχε υπολογιστεί στα 450€, ωστόσο για να αποφευχθούν τα γεγονότα του Nintendo 3DS, η ιαπωνική εταιρία σκέφτεται να το δώσει στην κυκλοφορία από 350€ έως 400€.

Αποκαλύφθηκε ακόμη πως Crytek, EA και Valve εργάζονται ήδη πάνω στο Wii U, με την τελευταία να δουλεύει πάνω σε έναν τίτλο της σειράς Portal. Η επιβράβευση των παικτών θα έρχεται μέσα από σύστημα αντίστοιχο με τα trophies και τα achievements, ενώ το περιβάλλον χρήσης του θα είναι από τα πιο εύκολα που έχουν προσφερθεί ποτέ. Όσον αφορά τώρα στο επόμενο Xbox (που ονομάζεται στη σχετική διαρροή ως Xbox 8), η γαλλική εταιρία σημειώνει πως θα είναι πιο ισχυρό από το Wii U. Τέλος, το Assassin’s Creed III φαίνεται πως θα υποστηρίζει συνεργασία του PS3 με το PS Vita.




450 € αρχικη τιμη? Αυτο πονεσε!
Αυτή η Ubi όλο πατάτες κάνει! Σε λίγο δεν θα τις στέλνουν dev kits και θα βλέπει τις επόμενες κονσόλες μαζί μας! :Ρ
Η τιμή είναι τσουχτερή ΑΛΛΑ θέλω πρώτα να δω τι είναι ικανό να κάνει! ;)
""Τέλος, το Assassin’s Creed III φαίνεται πως θα υποστηρίζει συνεργασία του PS3 με το PlayStation 3."" Τι σημαίνει αυτό ?
Συνεργασια ps3 με psvita εννοει ο Παυλος, απο κεκτημενη ταχυτητα προφανως του ξεφυγε. Μακαρι να αληθευουν τα παραπανω για το wii u ακουγονται "next gen" τουλαχιστον.
Βλέπω ότι η κάρτα γραφικών αποτελεί μια ενδιάμεση, οικονομική επιλογή των 100-120 ευρώ. Αυτό έχει σημασία γιατί είχαμε συνηθίσει κάθε νέα γενιά κονσολών να χρησιμοποιεί κάρτες γραφικών συγκριτικά καλύτερες από τις τελευταίες σειρές των PC. Τουλάχιστον υποστηρίζει DirectX 11
Shepard 350 $ για καινουρια κονσολα ειναι μια χαρα . Ακομα και 400 . Απο εκει και περα ξεφευγουμε .
Συμφωνώ! Απλά αν έχει λίγο τσιμπημένη τιμή, θέλω να δω αν την "υποστηρίζει" κιόλας!
Γιάννη, δεν υπήρχε περίπτωση να έβαζαν κορυφαία κάρτα γραφικών γιατί το θέμα κατανάλωση/ενέργεια/θερμότητα δε θα είχε λύση. Η 6770 είναι προηγούμενης γενιάς, αλλά λογικά θα κατασκευάζεται στα 28nm και όχι στα 40nm για να έχει χαμηλότερη κατανάλωση. Γιατί ναι μεν είναι κάρτα των €100, αλλά τα περισσότερο μοντέλα της αγοράς έχουν γαϊδούρι σύστημα ψύξης. Αν ψάξει κάποιος λίγο, θα δει ότι για τα δεδομένα του PC, είναι low end μοντέλο που δύσκολα μπορεί να παίξει Full HD με όλα στο max (τουλάχιστον όχι σε απαιτητικά παιχνίδια...
ακριβο....δεν νομιζω να ειναι κατι ιδιαιτερο μακαρι να εχω λαθοσ
Είμαστε σίγουροι ότι αυτά είναι επιβεβαιωμένα? Γιατί τελευταία φορά που είδα ήταν φήμες και κάποια πράγματα δεν στέκουν καν...Μέσα σε αυτές τις «διαρροές» αναφέρεται πως το τετραγωνάκι κάτω από το Σταυρό κατεύθυνσης αφορά τις λειτουργίες του Vitality Sensor ενώ όλες οι υπόλοιπες «διαρροές» αναφέρουν πως είναι scanner της τεχνολογίας NFC...Επίσης αναφέρει τα DirectX που είναι ιδιοκτησία της Microsoft(τουλάχιστον έτσι διαβάζω), οπότε δεν παίζει...
Η Crytek δήλωσε ότι δεν δουλεύει σε κάτι πάνω στο WiiU, αν και αυτό συνηθίζεται στις μέρες μας.
Η κάρτα γραφικών, αν είναι αυτή κιόλας, θα είναι custom. Δεν θα είναι με τίποτα αυτές που παίρνουμε εμείς.
Τα achievements ΔΕΝ θα δίδουν πόντους και gamer's score για να αποφευχθεί η τάση σύγκρισης και ψυχαναγκαστικού τρόπου παιξίματος.
Η είδηση μιλάει για δολλάρια. Η αναλογία με τη λογική της Nintendo, της Sony και της Microsoft είναι 1$=1€...Εύχομαι αυτή τη φορά να τηρήσουν τις σωστές αναλογίες, αλλά πιο εύκολα παγώνει η κόλαση...Ίδωμεν!
τιποτα δεν ειναι επιβεβαιωμενο,προσωπικα την θεωρω μουφα την φημη,δεν στεκουν σχεδον τιποτα απο οσα λεει
Εγω ακομα διαβασα, απο τα λεγομενα του προγραμματιστή της ubisoft οτι το WiiU θα ειναι χρονισμενο στα 6GHz με 2 GB ram και οτι ειναι σε θεση να τρεξει την cryengine 4
^^^^
Unreal Engine 4.
sorry chased γραψε λαθος ολο το μπερδευω :P
Rayman Legends, Assassin’s Creed III, Just Dance 4 και Killer Freaks From Outer Space
ΤΙ ΕΙΝ'ΑΥΤΑ ΡΕ??????? Κονσόλα της nintendo παίρνουμε......ούτε ένα MARIO στο launch??,ένα METROID,ένα ZELDA,ένα POKEMON βρε αδερφέ??? Οπότε την αφήνω για το επόμενο καλοκαίρι (του 2013) αν θα υπάρχει πλανήτης γη και λεφτά στην τσέπη μας......!
^^^
Μάλλον δεν κατάλαβες ότι μιλάμε για τους τίτλους λανσαρίσματος αποκλειστικά από την Ubisoft, έτσι?