Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο Assassin’s Creed μέσα στο 2012

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft Yves Guillemot αποκάλυψε κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των μετόχων της γαλλικής εταιρίας πως η σειρά Assassin’s Creed θα συνεχιστεί και εντός του 2012. Το υψηλόβαθμο στέλεχος δεν έδωσε καμία παραπάνω πληροφορία για τον τίτλο, μένοντας απλά στην επιβεβαίωση του project που λίγο-πολύ περιμέναμε να δούμε και στην επόμενη χρονιά. Εντωμεταξύ, το Assassin’s Creed: Revelations κυκλοφορεί επίσημα την επόμενη εβδομάδα.



Υπενθυμίζεται απλά ότι από την κυκλοφορία του Assassin’s Creed II έχουν διατεθεί δύο τίτλοι στη σειρά.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • lefteris
    • Αν και μεγάλος φαν του παιχνιδιού.....
      θα προτιμούσα ένα δυνατό come back...παρά αυτό που γίνεται τώρα..()

    • Manos112
    • Όντως, συμφωνώ με τον φίλο απο πάνω. Αυτό είναι υπερβολή που κάνουν, ελπίζω να μην μ@μησουνε το franchise CoD το κάνανε...

    • nfs_maniac
    • Μας κουράζει το όλο θέμα.... Με ένα παιχνίδι κάθε χρόνο ΔΕΝ πρόκειται να δούμε ΠΟΤΕ θεαματικές αλλαγές... Όλα μία απο τα ίδια θα είναι...

    • Altair
    • Όντως,το ξέρουμε ότι θα βγαίνει κάθε χρόνο,οπότε ποιος ο λόγος να το κάνουμε θέμα;Εγώ προσωπικά το περιμένω με ανυπομονησία.Ελπίζω βέβαια στο 3 να υπάρξει όση εξέλιξη υπήρχε και από το 1 στο 2.Κατά τ'άλλα δεν καταλαβαίνω ποιο το πρόβλημα,από τη στιγμή που οι τίτλοι έχουν τλχ 20 ώρες διάρκεια,multiplayer και κάποιες μικροαλλαγές,προχωράνε την βασική ιστορία και παράλληλα είναι αρκετά ποιοτικοί τίτλοι.
      Είμαι της άποψης,πως όσο κάνεις κάτι καλά,δώσε όσο περισσότερο γίνεται.Αν (όταν)αρχίσει η παρακμή,γκρινιάξτε ελεύθερα.

    • nfs_maniac
    • Altair δε λέει κάτι το οτι προσφέρει 20 ώρες κάθε χρόνο. Οι αλλαγές απο παιχνίδι σε παιχνίδι είναι ελάχιστες. Για τον ίδιο λόγο δεν κράζουμε και το COD? Κάθε χρόνο τα ίδια πράγματα, με μόνη διαφορά 5-6 καινούρια όπλα. Τι να τις κάνω λοιπόν τις 20 ώρες?

    • GOWVD
    • Παιδιά είναι απλό...σε όποιον δεν αρέσει δεν το παίρνει. Για να βγάζουν κάθε χρόνο, υπάρχει ανταπόκριση.

    • lefteris
    • CODWVD το θέμα είναι ότι μέσα σε ένα χρόνο δεν γίνεται να κάνουν σοβαρές αλλαγές.
      Απλά έχουν βρει τη "κότα¨που τους κάνει χρυσά αυγά, και φοβάμαι ότι δεν θα τους βγει σε καλό...
      Αυτό θα φανεί από τις πωλήσεις του Revelations.........(τώρα να δεις πως θα χτυπήσει κόκκινο η πειρατεία).

      ΥΣ: καλά και εγώ θα το αγοράσω δεν τίθεται θέμα...

    • GOWVD
    • Συμφωνώ με τις αλλαγές...αλλά μόνο και μόνο ότι τελειώνει η ιστορία του Ezio, αυτό αποτελεί μεγάλη αλλαγή. Το επόμενο assassin's creed θα είναι διαφορετικό σε πολλούς τομείς λόγω αλλαγής κεντρικού προσώπου και ιστορίας. Βέβαια για να μην προτρέχουμε θα περιμένουμε και θα δούμε...

    • Altair
    • nfs maniac τα COD είναι 5-8 ώρες μαξ,τι συγκρίνεις;
      Με τα AC,εγώ τουλάχιστον,νιώθω πως κάνω κι ένα ταξιδάκι,βλέπω ιστορικά μνημεία κλπ.
      Πάντως αν και καταλαβαίνω πως το εννοείς,εγώ δεν έχω θέμα με το COD και δεν το κράζω.Δεν πα να βγάζουν και κάθε μήνα.Όσο τα ευχαριστιέμαι δε με νοιάζει καθόλου.

*