Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο Brothers in Arms

Η Gearbox Software δεν εγκαταλείπει τη σειρά Brothers in Arms, αν και δείχνει να αφήνει την σοβαρή πλευρά της στην άκρη. Το Brothers in Arms: Furious Four, έχοντας επηρεαστεί από το Inglorious Bastards, εξιστορεί τις περιπέτειες τεσσάρων ικανότατων στρατιωτών, που σκοτώνουν ναζί «για πλάκα». Μπορείτε να πάρετε μία ιδέα στο παρακάτω trailer.




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Gearbox Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • petroscy13
    • Kalimera pedia! Na sas pw tin alitheia stin arxi stenaithika pou to toso sigkinitiko ke entono brothers in arms kateli3e na ine kati asteio ke arcade (etsi fenete apo to trailer ) alla meta skeftika p na paei na ktipithei mazi me mw2 ke bf3.... Endiaferon g na doume tin sira apo mia kenuria apopsi XD

    • Shepard
    • Μήπως ήταν σοφότερο να μην το πούν Brothers in Arms? Ένα νεο ΙΡ ίσως? Τεσπά... (όχι τπτ άλλο, να σεβαστούν τουλάχιστον την ιστορία του τίτλου! αλλά έτσι θα χτυπήσουν περισσότερα δολλάρια!)

    • game over
    • Οσοι εχουν παιξει τα προηγουμενα θα καταλαβουν οτι αυτο δεν ειναι brothers in arms , καμια σχεση.Δεν λεω ισως βγει καλο αλλα σε καμια περιπτωση δεν του παει το ονομα.Ετσι εγινε και με το call of juarez.Δηλαδη απο τι καταλαβα απλα χρησιμοποιουν το ονομα.

    • romanos.romaidis
    • Πολύ Copy Paste απο Inglorious Bastards,δεν ξέρω ίσως βγεί και ωραίο με αρκετή καφρίλα και δράση,αλλά όπως λένε και φίλοι παραπάνω θα ήταν καλύτερο να μην έβαζαν μπροστά απο τον τίτλο του παιχνιδιού το Brothers in Arms,καμία σχέση το ένα με το άλλο,το μόνο κοινό που έχουν είναι το studio developing και το setting του WW2,απο εκει και πέρα,διαφορά μέρα νύχτα..

    • LordRydell
    • Εμενα μου αρεσει η ιδεα!Νομιζω πως η Gearbox παει να ακολουθησει το μονοπατι που ανοιξε με το Borderlands και καλα θα κανει.Σιγουρα δεν ειναι Brothers in arms,αλλα κατι μου λεει πως ολοι θα το διασκεδασουμε.

*