
Ταυτόχρονα, ο Jess Cliffe της Valve αναφέρει από το πρωί στο επίσημο message board της εταιρίας τον τίτλο του νέου game. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες και κάποιοι εικάζουν πως η νέα έκδοση θα προσφέρεται και για συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας με δυνατότητα cross-platform multiplayer. Μόλις έχουμε νεότερα θα επανέλθουμε με ενημέρωση στην είδηση.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Ωχ. Θα γίνει πανικός. Να τι θα παίζουν πάλι στα internet cafe.
η valve δειχνει πως ενας developer με αρ@@@α μπορει να κανει τα παντα χωρις να περιοριζεται απο ηλιθιους publishers
Ποια νετ καφέ. Φραπεδιά, σπιτάκι και online me την παρέα!
Α ρε Valve για αυτο εισαι κορυφη. Απο τη μια το Dota 2 απο την αλλη νεο Counter, ανακοινωσε και ενα νεο HL να μας στειλεις μια και καλη!
Απο εδω το παει απο εκει το παει ολο "συγγενικα" παιχνιδια ( portal 2, τωρα counter ... ) με το Half life βγαζει .
Α ρε Valve εχεις τρελα .
Hype!!!
Βγαζουν το Counter Strike για να μην τους σπαμε τα νεβρα, επειδι αργει το Half life 3, τι σκεφτικαν παλι στην Valve !!
ade doulepste sto Half life 3 k afiste tis arpaktes me hype titlous!!
με το πού διάβασα τον τίτλο...ενα ρήχος με διαπερασε...τι λες ρε...Καινούριο Counter Strike??Πάλι θα λιώσουμε