Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο Nintendo Direct στις 18/12

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Nintendo, την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί άλλο ένα Nintendo Direct, το οποίο θα επικεντρώνεται κυρίως στους τίτλους που αναμένονται την ερχόμενη άνοιξη για Wii U και Nintendo 3DS. Ανάμεσα τους και τα Mario Kart 8 και Donkey Kong: Tropical Freeze, το οποίο και αναμένεται στην αγορά των ΗΠΑ στις 21 Φεβρουαρίου.


Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν!

Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • iankysyrath
    • ας ριξουν και κανα τυρακι απο κάτι που δεν περιμένουμε να δουμε να ανεβει λιγο το hype..ενα zelda trailer θα ταν οτι πρέπει προ χριστουγέννων κι ας δείχναν μόνο 10 δευτερολεπτα in game footage!

    • BigBossGR
    • Πάντα μου άρεσαν τα Nintendo Direct. Ακομη και στην E3 που δεν είχαν παει θεωρώ πως το direct τους ήταν καλύτερο από οτι άλλο είδαμε.

    • alex4444
    • @BigBossGR Τα direct ειναι τα αγαπημενα καθε κατοχου κονσολας Νιντεντο. Ειναι πολυ βολικο να εχεις 1-2 ημερομηνιες καθε μηνα που ξερεις πως θα σε κερασουν νεα που κατα πασα πιθανοτητα θα σε ενδιαφερουν πολυ! Καποτε περιμεναμε μια e3 και μια Gamescom, αντε και κανα Tokyo game show...

      @iankysyrath Ποιο In game footage? Αρκει η μουσικη και το logo με ενα Coming Soon για να ανεβει το hype :p
      Μακαρι!!! Εγω περιμενω κανα νεο για το Χ και το Shin megami tensei x Fire emblem.

    • iankysyrath
    • ε καλα πλεον, δεν αρκει μονο το logo..παλι κραξιμο θα φαει αν κανει κατι τετοιο..εστω λιγα καρε φτανουν..σα ισα να φανει το art direction!

*