
Τη συγκεκριμένη εικόνα αλλά και τις υπόλοιπες που έχουν κυκλοφορήσει μπορείτε να την βρείτε και σε άλλες διαστάσεις εδώ. Το Grand Theft Auto V θα κυκλοφορήσει για PS3 και Xbox 360 την άνοιξη του 2013.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Αν και η Rockstar κρατάει ακόμα κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με την ημερομηνία κυκλοφορίας του Grand Theft Auto V, φροντίζει να μεγαλώνει την αναμονή για τον τίτλο κυκλοφορώντας όλο και περισσότερες εικόνες.
μακαρι συντομα να ερθει δεν μπορω να περιμενω αλλο !!!
ισως , και ξαναλεω ισως να ειναι το μονο game που θα αγορασω με την κυκλοφορια του !!!! και παλι ισως !!!
Αν είναι τόσο ρεαλιστικό όπως το τέσσερα θα φάει φόλα από εμένα.
Ακουσα οτι θα ειναι πιο arcade ,τουλαχιστον στην οδηγηση
το παιχνίδι που περιμένω πιο πολύ από οποιοδήποτε άλλο φέτος...
to kalitero game tou 2013 apo tora
ante na vgei exw skasei