Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο gameplay video για Far Cry 3

Θυμάστε το demo του Far Cry 3 που παρουσιάστηκε στην Ε3; Σύμφωνα με την Ubisoft, ήταν η μία μόνο όψη του νομίσματος, αφού το συγκεκριμένο κομμάτι του παιχνιδιού –και όχι μόνο- μπορεί να προσεγγιστεί και με διαφορετικό τρόπο. Για του λόγου το αληθές, ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω player, ακούγοντας παράλληλα και τον σχετικό σχολιασμό από τον game designer του παιχνιδιού, Andrea Zanini:




Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montreal

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Εκτός από τη Nanosuit,σε τί διαφέρει αυτό από το Crysis1?Ακόμα και η παράγκα ακριβώς κάτω από τον βράχο που στάθηκε ο τύπος ίδια είναι!Έλεος!

    • romanos.romaidis
    • @Chased προς τι η ειρωνία?Έχεις ασχοληθεί με τα προηγούμενα far cry της σειράς?Καμία σχέση με το Crysis,το μόνο κοινό είναι οτι ανήκουν στην κατηγορία FPS,μην ξεχνάμε το Far Cry 1 έκανε την εμφάνισή του αρκετό καιρό πρίν βγεί το Crysis στην αγορά,και εκεί έκανε τα πρώτα της βήματα η μηχανή γραφικών Cry Engine,και εκεί ίσως στάθηκε το Crysis στην συνέχεια,σίγουρα πήρε μερικά στοιχεία απο το Far Cry.
      Απο οτι φαίνεται θα είναι παιχνιδάρα,καλό πάντως ότι θα έχει native ways για να τελειώσουμε την αποστολή.

    • Chased
    • @ romanos.romaidis

      Φίλε μου μιλάω για το βίντεο αυτό και μόνο αυτό...Δεν με νοιάζει πως είναι τα υπόλοιπα παιχνίδια,κρίνω αυτό το συγκεκριμένο βίντεο...
      Όσο το έβλεπα,σκεφτόμουν "κακή έκδοση του Crysis1"...Και το νερό είναι στατικό ενώ στο Crysis1 κυμάτιζε,και ο φωτισμός καλύτερος ήταν στο Crysis1...Ακόμα και αυτό το γκρουπ παραγκών,είναι ΟΛΟΙΔΙΟ με εκείνο στο Crysis1,μέχρι και τα ίδια Tactical Options βάλανε...

    • romanos.romaidis
    • Μα φίλε ο οπτικός τομέας είναι που κλέβει την παράσταση στο βίντεο,βάλτο HD και δές,αυτό ισχύει και για το πρώτο βίντεο,το παιχνίδι,απο γραφικά φυσάει,που βλέπεις το στάσιμο νερό φίλε μου? Τα ίδια tactical options δεν τα βλέπω,σίγουρα το σκηνικό μόνο που είναι μέσα στην ζούγκλα θυμίζει Crysis 1,αλλά δεν σημαίνει κάτι αυτό,πάντως τα γραφικά για εμένα είναι τούμπανο,απο οτι φαίνεται στο βίντεο,εκτός και αμα είμαι τυφλός φίλε..

*