Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
343 Industries
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Microsoft
ΔΙΑΝΟΜΗ
Microsoft Hellas
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 16+
-
Βαθμολόγησε το
-
- 29/07/11
-
XBOX 360
Η Microsoft δημοσίευσε το trailer που παρουσίασε η 343 Industries κατά τη διάρκεια της Comic Con.




Δεν θα πω ψέμματα... δεν πολυτρελάθηκα! (όταν πέσει χάμω η τιμή θα το πάρω, αλλά 1η μέρα όχι)
Νοσταλγια ρε παιδιες,Remember 2001,Halo Combat Evolved έτσι απλά,τότε ήμουν και σκατό ακόμη!,άνετα θα το ξαναπαίξω με HD γραφικά,καλά απο το trailer το συγκεκριμένο δεν ενθουσιάστηκα το προηγούμενο όμως ήταν επικό,και τρομερή ή επιλογή να αλλάζουμε γραφικά με το πάτημα ενός κουμπιού.Οποιος ειναι Halo Fan το παίρνει με κλειστά μάτια.
Δν θα είναι σε full price ο τίτλος.Το παιχνίδι θα πουλήσει γιατί είναι Bungie και γι αυτό δν άλλαξα τίποτα απολύτως απο το gameplay του μόνο γραφικά.Το τρέιλερ απλά δείχνει ότι θα ενσωματώσουν και τα Legends και στα παιχνίδια.10 χρόνια είναι πολλά αλλά ίσως μετα επιστρέψει ένα πραγματικό Halo από τη ''μαμά''
Are you ready Reclaimer?This is how my story begins.........Ανατριχίλα για το Anniversary λεμέ!