Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο trailer για το Star Wars: The Old Republic

Μπορεί τα lightsabers και η μαγεία του διαστήματος να είναι τα δύο πιο δυνατά στοιχεία των παραγωγών με το όνομα Star Wars, όμως οι ιππότες Jedi συνήθως είχαν μία μεγάλη αδυναμία: την έλλειψη στιλ. Η BioWare φρόντισε για αυτό, προσφέροντας τη δυνατότητα να αλλάζει η στολή του παίκτη όσο περισσότερο εξελίσσεται ο χαρακτήρας του μέσα στο Star Wars: The Old Republic. Παρακολουθείστε την εν λόγω εξέλιξη στον παρακάτω player και… may the Force be with us…




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    BioWare

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    EA

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    EA

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Star Wars: The Old Republic
    • 12+ pegi 12+
      • 7.5 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (49)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.swtor.com/ FOLLOWERS 2 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • FonikhSoupia
    • Αυτά είναι! Το παιχνίδι το περιμένω πως και πως!
      Είμαι μεγάλη fan του Star Wars franchise απο παιδάκι!!!
      Το game λογικά θα τα σπάει και μου φαίνεται οτι και το Rift, όπως παλιότερα και τα WoW, Age of Conan, Warhammer Online, και Aion θα πάνε για "βρουβες" !!
      Αργει ακόμα????

    • lovesfool
    • Όλα καλά και άγια, αλλά τα γραφικά του Mass Effect που τα είδες βρε KoulisHHH; Προσωπικά, μάλλον λόγω των ιδιαιτεροτήτων των MMOs, από το video τα γραφικά μου φαίνεται ότι παρέμειναν στο KOTOR.

      Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Αυτό που με χαλάει εμένα είναι ότι ένα από τα αγαπημένα μου single player παιχνίδια είναι πλέον MMO και... δεν παίζω MMO.

      Λίγο generic και λίγο... Obsidian μου φάνηκε το video, αλλά γούστα είναι αυτά.

    • TheBlackDogGR
    • Καλα γραφικα mass effect σε mmo τιτλο υπερβολικα δυσκολο εως απιθανο... Αλλα φαινεται παιχνιδαρα το ατιμο... Δεν προκειται να ασχολειθω μαζι του γιατι αν το κανω θα με χασουν απο προσωπου γης...

    • KoulisHHH
    • @ lovesfool ξέρω εδώ δε φαίνεται και τόσο(εώσ καθόλου) αλλα σε κάτι leaked βιντεάκια απο την PAX νομίζω έδειχνε αρκετό in game υλικό ήταν no doubt ME Engine(UE3 δηλαδή ή Bioware Engine όπως θέλετε)

    • TheBlackDogGR
    • @KoulisHHH
      Βασικα και να ειναι η ιδια engine με το mass effect (τωρα που το σκεφτομαι λογικο, σιγα μην χρησιμοποιουσαν διαφορετικη) σιγουρα δεν ειναι αξιοποιημενη στον ιδιο βαθμο :/

*