Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
12 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
BioWare
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
EA
ΔΙΑΝΟΜΗ
EA
PEGI
12+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 12+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




πολυ φοβαμαι πως θα το αρχισω.και εννοειται δεν θα ξεκολλαω
An ke den ime fan twn stars wars afto dixnei mia xara :D
Αυτά είναι! Το παιχνίδι το περιμένω πως και πως!
Είμαι μεγάλη fan του Star Wars franchise απο παιδάκι!!!
Το game λογικά θα τα σπάει και μου φαίνεται οτι και το Rift, όπως παλιότερα και τα WoW, Age of Conan, Warhammer Online, και Aion θα πάνε για "βρουβες" !!
Αργει ακόμα????
Όταν το WoW,το KOTOR και τα γραφικά του Mass Effect συνάντησαν το Star Wars Saga :) Love it!
Είναι rpg?Δεν γνωρίζω πολλά για το old republic.Πάντως το video τα σπάει!Λίγο στυλ επιτέλους :P
ΠΑΙ-ΧΝΙ-ΔΑ-ΡΑ! #want_it
Όλα καλά και άγια, αλλά τα γραφικά του Mass Effect που τα είδες βρε KoulisHHH; Προσωπικά, μάλλον λόγω των ιδιαιτεροτήτων των MMOs, από το video τα γραφικά μου φαίνεται ότι παρέμειναν στο KOTOR.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Αυτό που με χαλάει εμένα είναι ότι ένα από τα αγαπημένα μου single player παιχνίδια είναι πλέον MMO και... δεν παίζω MMO.
Λίγο generic και λίγο... Obsidian μου φάνηκε το video, αλλά γούστα είναι αυτά.
Καλα γραφικα mass effect σε mmo τιτλο υπερβολικα δυσκολο εως απιθανο... Αλλα φαινεται παιχνιδαρα το ατιμο... Δεν προκειται να ασχολειθω μαζι του γιατι αν το κανω θα με χασουν απο προσωπου γης...
@ lovesfool ξέρω εδώ δε φαίνεται και τόσο(εώσ καθόλου) αλλα σε κάτι leaked βιντεάκια απο την PAX νομίζω έδειχνε αρκετό in game υλικό ήταν no doubt ME Engine(UE3 δηλαδή ή Bioware Engine όπως θέλετε)
Μαλλον θα ειναι το πρωτο ΜΜΟ που θα παιξω στην ζωη μου! Φαινεται απιθανοαπιθανο!
@KoulisHHH
Βασικα και να ειναι η ιδια engine με το mass effect (τωρα που το σκεφτομαι λογικο, σιγα μην χρησιμοποιουσαν διαφορετικη) σιγουρα δεν ειναι αξιοποιημενη στον ιδιο βαθμο :/
dungeons? instance? θα εχει κατι τετοιο?