Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέο trailer για το Tomb Raider

Ένα νέο trailer για το πολυαναμενόμενο Tomb Raider κυκλοφόρησε σήμερα με τίτλο Reborn. Σε αυτό θα δούμε διάφορους ηθοποιούς να μιλουν για το ρόλο και τις περιπέτειες της Lara Croft. Το Tomb Raider κυκλοφορεί για PC, PS3 και Xbox 360 στις 5 Μαρτίου, ενώ μπορείτε να απολαύσετε το trailer μέσα από τον παρακάτω player:




PS6: Καθυστερεί η κυκλοφορία του;

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Crystal Dynamics

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Square Enix

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gatakos
    • Το παιχνιδι ειναι τρομερο!! Μου θυμισε λιγο uncharted αλλα με διαφορα το καλυτερο Tomb raider που εχω παιξει! Απλα ειναι λιγο μικρο το τερματισα σε 2 μερες αλλα με 2 συνεχομενα 8ωρα καθε μερα!!!!!!

    • tsoumak
    • Το παιχνιδι φερνει λιγο "uncharted" ενω λειπουν οι γριφοι που ειχαμε μαθει αλλα δεν παυει να ειναι ωραιο

    • aytias
    • εσυ ρε φιλε gatako που ακριβως το επαιξες????? αφου λεει 5 μαρτιου κυκλοφορει πλακα μας κανεις......πεφτει η κοτσανα συννεφο εδω μεσα!!!!

    • Sackboy
    • @aytias Mερικά μαγαζιά τα πουλάνε νωρίτερα απο την ημέρα κυκλοφορίας. Δεν είναι πολλά αλλά υπάρχουν.

    • gatakos
    • @aytias αμα εχεις xbox jtag το τερματιζεις και εσυ! καλο θα ειναι φιλε προτου ανοιξεις το στοματακι σου να γνωριζεις μερικα πραγματα!! θες να σου πω και το στορρυ να γουσταρεις??? ε???

    • whraziel
    • ευχαριστουμε παιδες για τις πρωτες εντυπωσεις !!!
      εχει επιλογη δυσκολιας απο την αρχη ?
      φαινεται πανεμορφο .....

    • nkav64
    • Δεν μπορεί να έκανα τόσο μεγάλο λάθος. Σήμερα είδα το παιχνίδι στα Media Markt και η τιμή του στα 70€.

*