Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Crystal Dynamics
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Square Enix
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-

- από
-
- 27/02/13
-
PC PS3 XBOX 360
Ένα νέο trailer για το πολυαναμενόμενο Tomb Raider κυκλοφόρησε σήμερα με τίτλο Reborn.




Το παιχνιδι ειναι τρομερο!! Μου θυμισε λιγο uncharted αλλα με διαφορα το καλυτερο Tomb raider που εχω παιξει! Απλα ειναι λιγο μικρο το τερματισα σε 2 μερες αλλα με 2 συνεχομενα 8ωρα καθε μερα!!!!!!
Το παιχνιδι φερνει λιγο "uncharted" ενω λειπουν οι γριφοι που ειχαμε μαθει αλλα δεν παυει να ειναι ωραιο
Με μια λεξη ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ!
εσυ ρε φιλε gatako που ακριβως το επαιξες????? αφου λεει 5 μαρτιου κυκλοφορει πλακα μας κανεις......πεφτει η κοτσανα συννεφο εδω μεσα!!!!
@aytias Mερικά μαγαζιά τα πουλάνε νωρίτερα απο την ημέρα κυκλοφορίας. Δεν είναι πολλά αλλά υπάρχουν.
@aytias αμα εχεις xbox jtag το τερματιζεις και εσυ! καλο θα ειναι φιλε προτου ανοιξεις το στοματακι σου να γνωριζεις μερικα πραγματα!! θες να σου πω και το στορρυ να γουσταρεις??? ε???
ευχαριστουμε παιδες για τις πρωτες εντυπωσεις !!!
εχει επιλογη δυσκολιας απο την αρχη ?
φαινεται πανεμορφο .....
Πιστεύω αξίζει το pre-order της collector που ξηγήθηκα
Collector's edition και τα μυαλά στα κάγκελα! Δέν μπορώ να περιμένω!!!
Δεν μπορεί να έκανα τόσο μεγάλο λάθος. Σήμερα είδα το παιχνίδι στα Media Markt και η τιμή του στα 70€.
Εκπληκτικά γραφικά. Ελπίζω να έχει πολλούς γρίφους.
Ρε παιδιά εσείς που το έχετε παίξει έχει καθόλου γρίφους και αρχαιολογία ή μπα;
Κρίμα όμως που δεν έιναι Tomb Raider αλλά κάτι άλλο....καλό φαίνεται παρ' όλα αυτά.