Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Day 1 Studios
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Warner Bros. Interactive
ΔΙΑΝΟΜΗ
Zegetron
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
Βαθμολόγησε το
-
- 18/04/11
-
PC PS3 XBOX 360
H Warner έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά από νέες εικόνες και ένα νέο trailer για το multiplayer τμήμα του FEAR 3.




Μου φαίνεται ότι θα ψιλοπατώσει το συγκεκριμένο. Τα γραφικά είναι μέτρια και δεν πιστεύω να φέρει καμιά καινοτομία. Ένα ακόμα FPS θα είναι.
Βρε μανια με το multi καποιες εταιριες... αφου βλεπεις οτι δεν κολλαει στον συγκεκριμενο τιτλο, γιατι το βαζεις; Ασχολησου με το single να βγαλεις κατι που καλο και θα εισαι κομπλε.
Mηχανισμός geist στο multi ? :D Καλη φαση..
Είναι αληθεια οτι τεχνικά το παιχνίδι δεν ειναι τπτ το ιδιαιτερο αλλα σε μια εποχη που στον βωμό της αληθοφάνειας η ατμόσφαιρα προσφαιρετε με το σταγονόμετρο τουλαχιστον για μένα το SP του FEAR ξεχωριζει
Το θέμα είναι ότι είπαν πως το fear 3 θα γίνει το τρομακτικότερο της σειράς, μεγάλη μπουκιά φάε.............
Απλά θα χαθεί μέσα στις μεγάλες κυκλοφορίες του χειμώνα.....
στο 1:01 κάποιος ζήλεψε το Bulletstorm!
Δεν βλεπω να πηγαινουν μαρκρια με το FEAR πια.Το 1ο μερος της σειρας ειναι το μοναδικο που απολαυσα μαζι με το expansion του.
Δυστηχως η γενεια αυτη ηταν to multi ολο μαχες ολο deaths και Κιlls και απο ουσια τιποτα.Ανυπομωνω να δω απο ολες τις εταιριες που θα πανε την κατασταση αυτη στο Next gen gaming.