Σύμφωνα με το ιαπωνικό Famitsu, η Nintendo ετοιμάζει ένα νέο τίτλο της σειράς Kirby που θα κυκλοφορήσει για το φορητό σύστημα Nintendo DS με τον τίτλο Atsumete Kirby (που μεταφράζεται στα αγγλικά σε Gather! Kirby). Όπως φαίνεται από τις πρώτες πληροφορίες, θα έχουμε να κάνουμε με ένα side-scrolling 2D platform game, αλλά ο ήρωας δε θα έχει πλέον τη δυνατότητα να τρώει και να κλωνοποιεί τους αντιπάλους του. Αντίθετα, θα μπορεί να ελέγχει 10 χαρακτήρες Kirby ταυτόχρονα!

Οι εντολές του ελέγχου θα δίνονται μέσω της οθόνης αφής και ο παίκτης θα πρέπει να προσέχει έτσι ώστε όλες οι μονάδες του να φτάνουν στον προκαθορισμένο στόχο. Μία πληθώρα επιπέδων και χρωμάτων περιμένει τους φίλους της σειράς και έχουμε ιδιαίτερη αγωνία για να δούμε τι μας επιφυλάσσει για άλλη μια φορά η ιαπωνική εταιρία.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Lemmings με ροζ χρώμα δηλαδή;