Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νικητές διαγωνισμού Dead Island

Μετά από κλήρωση που έκανε το Enternity, βγήκαν οι νικητές του διαγωνισμού της εταιρίας Enarxis Dynamic Media για τα αντίτυπα και τα δώρα από το Dead Island. Έτσι, τα μέλη που κερδίζουν είναι τα εξής:

- Τα premium μέλη είναι τα εξής: ο χρήστης nfs_maniac κερδίζει ένα πακέτο (μπλούζα και PS3 αντίτυπο) και ο χρήστης DrManolo ένα πακέτο για το Xbox 360.
Τα μέλη που έκαναν like στην ανάρτηση στο Facebook και κερδίζουν είναι αυτά με τα ονόματα: Padelis Cockney (PS3) και Nikos Machinarium (Xbox 360).
Τα υπόλοιπα δώρα (πακέτα για PC) μοιράζονται στα μέλη με τα usernames: padelices και XeniaAndreou.



Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info[at]enternity.gr, αναφέροντας τα στοιχεία τους (username, mail με το οποίο έχουν κάνει εγγραφή στο site) έτσι ώστε να ετοιμάσουμε τις αποστολές. Οι χρήστες που κέρδισαν με το like που έκαναν στην ανάρτηση στο Facebook group θα πρέπει να μας στείλουν mail από το λογαριασμό στον οποίο είναι εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία. Όλοι οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το site μέχρι τις 19 Οκτωβρίου για να μας δηλώσουν ότι αποδέχονται τα δώρα και τη χρέωση του ταχυδρομείο. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη δέκα πακέτα προστασίας Panda Internet Security 2012 σας περιμένουν στο νέο διαγωνισμό μας που βρίσκεται εδώ.


Ίσως μάθαμε την τιμή του GTA 6

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
37 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Techland

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Deep Silver

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Enarxis

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Dead Island
    • 18+ pegi 18+
      • 6.6 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (48)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.deadislandgame.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 7

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • padelices
    • ΕΝΤΕΡΝΙΤΥ σε ευχαριστώ τα μάλα!! Πραγματικά όμως δν έχω φράγκο και είναι ότι καλύτερο μου έχει τύχει γιαυτόν το μήνα!!!

    • Chased
    • Συγχαρητήρια στα παιδιά και ειδικά στον nfs_maniac που είναι εκλεκτός μου φίλος!Θα μου το δώσεις το παιχνιδάκι είπαμε,ε φανταστικέ Μανιακέ? :Ρ

    • nfs_maniac
    • Ωωωωωω!!! Έκατσε δωράκι???? Λαμπρά!!!

      Thanks Enternity!!!

      @jwr94 Υπερβολικό σε κόβω φίλε μου, το πρώτο παιχνίδι είναι που κερδίζω!! :D

      @Chased Respect!

      @major Στα zombies που θα ξεκοιλιάζω, θα σε σκέφτομαι XD

    • Altair
    • Έλεος με τα premium members.Τι σόι διακρίσεις είναι αυτές;Έχω βαρεθεί να βλέπω τους ίδιους να κερδίζουν.

    • Sephiroth
    • Altair, αν κέρδιζαν ΜΟΝΟ αυτοί να το καταλάβω να γκρινιάζεις... Από τα 6 δώρα, πάνε τα 2 εκεί και τα άλλα 4 χωρίζονται σε όλους τους υπόλοιπους. Έχουμε κάνει καμία 60ρια διαγωνισμούς και πάντα φροντίζουμε να μην αποκλείονται χρήστες. Δε δώσαμε ποτέ δώρα με κλήρωση ΜΟΝΟ ανάμεσα στα μέλη με πολλούς πόντους.

      Ο μηχανισμός των πόντων δεν είναι υποχρεωτικός για όλους. Άλλοι ασχολούνται, κάνουν posts και βοηθούν το site με τη συμμετοχή τους και άλλοι επιλέγουν να μην το κάνουν. Δεν καταλαβαίνω γιατί να πρέπει να μην ισχύει κάτι τέτοιο; Γιατί δηλαδή να μην επιβραβεύεται ένα loyal member;

      Αν έχεις κάτι να προτείνεις, με χαρά θα θέλαμε να το ακούσουμε στο forum του site.

    • Altair
    • Το καταλαβαίνω να ξεχωρίζετε τους ενεργούς χρήστες από τους ανενεργούς που μπαίνουν απλά για τους διαγωνισμούς,αλλά ως εκεί.Από κει και πέρα,οκ επειδή το σύστημα με τους πόντους απ'ότι έχω καταλάβει έχει να κάνει και με τα Thumbs Up,πες μου πόσο δύσκολο είναι να κάνει κάποιος κάμποσους λογαριασμούς ακόμα και να κάνει Thumbs up στον ευατό του για να έχει πλεονεκτικότερη θέση στους διαγωνισμούς.

      Δεν ξέρω,ίσως το βλέπω λάθος εγώ,απλά εμένα δεν μου φαίνεται σωστό.Ή αν θες,ισορροπημένο.

    • nfs_maniac
    • Ενώ φίλε Altair θα ήταν πολύ καλύτερο να υπάρχουν 4.567.234 εγγεγραμμένοι χρήστες, απο τους οποίους το 90% θα έχει κάνει εγγραφή μόνο και μόνο για να λαμβάνει μέρος στους διαγωνισμούς, και απο εκεί και πέρα μην τους είδατε...

      Τουλάχιστον αυτός ο μηχανισμός σου δίνει το κίνητρο να ασχοληθείς ενεργά με την σελίδα, σε ανταμείβει γι αυτό, ενώ συγχρόνως προσφέρει και την δυνατότητα να κερδίσουν και τα υπόλοιπα μέλη

    • nfs_maniac
    • EDIT

      Altair καμία σχέση δεν έχουν τα thumbs up... Ρίξε μια ματιά και θα δεις οτι απειρο-ελάχιστα posts που έχουν πάνω απο 5 thumbs up

    • nfs_maniac
    • Ναι δόξα το Θεό, απο δευτέρα δημοτικού έχω μάθει να διαβάζω.... Βρες μου εσύ τώρα 5 posts που έχουν πάνω απο 5 thumbs up, και πιστεύεις οτι επηρεάζουν την συλλογή πόντων....

    • Altair
    • edit:
      1 από δω,ένα από κει,μαζεύονται.Αλλά οκ το είπα και πιο πάνω,μπορεί να κάνω και λάθος ή να το βλέπω εγώ λάθος.Απλά μου φαίνεται άδικο το όλο σύστημα.Κι εγώ ενεργός είμαι,ποστάρω,γράφω,σχολιάζω,απλά λόγω υποχρεώσεων ή έλλειψης χρόνου δεν το κάνω τόσο συχνά όσο άλλοι.Ενεργός δεν είμαι;Δεν μπαίνω για τους διαγωνισμούς και πιστεύω αυτό φαίνεται από τη συνολική μου παρουσία στο φόρουμ και στα σχόλια.Πόσο δύσκολο είναι να ξεχωρίζουν οι ενεργοί,από τους ανενεργούς;

    • Chased
    • Εντάξει βρε παιδιά,μην το κάνουμε μεσανατολικό τώρα...Και εγώ ήθελα το παιχνίδι(από τότε που το ενοικίασα κυρίως) και εγώ θέλω να κάνω τον Solid Snake στο σπίτι του nfs_maniac,να τον αναισθητοποιήσω στον ύπνο του,να κλέψω το παιχνίδι και να κάνω και κανά tea-bagging για να γουστάρουμε,αλλά δεν θα μαλώσω κιόλας...Τουλάχιστον όχι στο θέμα με τους νικητές που θα έπρεπε να έχει μόνο συγχαρητήρια μηνύματα και ίσως ελάχιστη ζήλια...

      (nfs_maniac,να προσέχεις τα βράδια...Χαχαχαχα! jk!)

      Να προτείνω κάτι άλλο εγώ και όσοι μπορείτε και το σκέφτεστε,κάντε ένα thumbs up γιατί στα άλλα news δεν με βλέπω να παίρνω ποτέ...ΛΟΛ

      Παύλο,εγώ δεν δήλωσα συμμετοχή γιατί δεν μου άρεσε καθόλου το ότι ζητάτε τα στοιχεία κάποιου μόνο και μόνο για την κλήρωση...
      Ίσως να αποτρέπει τα πολλαπλά accounts(δεν είναι και δύσκολο να βάλει κάποιος τα στοιχεία φίλου του,όμως),αλλά είναι λίγο κάπως να τα παραχωρεί κάποιος απλά και μόνο για την κλήρωση.
      Προτείνω να αλλάξει και να σας δίνονται τα στοιχεία μόνο από τους νικητές.Στη αρχή να έχετε μόνο το username ή έστω και email και IP...
      Νομίζω θα ήταν πολύ καλύτερα και λιγότερη πίεση στους χρήστες!
      Αυτά...

    • Altair
    • Καλά μη νομίζεις ότι ζηλεύω ή κάτι τέτοιο,άλλωστε στη συλλογή μου δε θέλω τίτλους πρόμο.Απλά είναι εκνευριστικό να βλέπω συνέχεια κάποια ονόματα μόνο και μόνο επειδή και καλά είναι premium.

    • retronostalgos
    • συμφωνo με τον παυλο,altair και εμενα σαν premium το ιδιο με πειραζει που ενας τυχαιος που απλως εκανε ενα λικε στην σελιδα στο fb και δεν μπηκε ουτε προκεται να μπει..να κερδειζει παιχνιδι να μην ξερει οτι το κερδισε και να το ειδοποιουν και ολας..χειροτερο ειναι αυτο,ενταξει και μερικοι premium users ειναι πιο τυχεροι απο τους αλλους και κερδισαν 2 και 3 παιχνιδια,εγω μονο μια φορα κερδισα αλλα ενταξει υπαρχει και το μελλον..παλια γινοταν κληρωση μεταξυ των 10 πρωτον σε ποντους αλλα τωρα πηγε στους 20..οποτε βλεπεις οτι παλι οι premium ειναι σχετικα χαμενοι.

    • Sephiroth
    • @Altair, για να το κλείσουμε εδώ και να το συνεχίσουμε στο forum...
      1) Το ότι χαλιέσαι με κάτι δεν είναι ντροπή. Απλά αν δεν κάνω λάθος έχεις ξανακάνει απαξιωτικά σχόλια για τα ... promos. Οι εταιρίες δίνουν τη δυνατότητα σε χρήστες να κερδίσουν ένα παιχνίδι χωρίς να χρειάζεται να το αγοράσουν. Δεν απευθύνεται προφανώς η διαδικασία σε συλλέκτες που θέλουν στο ράφι τους μόνο συλλεκτικά items. Αν δεν σου αρέσει το promo, δεν είσαι υποχρεωμένος να συμμετέχεις. Παρεμπιπτόντως, το Dead Island είναι retail έκδοση, όχι promo. Όπως είπα και την άλλη φορά, δεν είναι στο χέρι μας τι είναι promotional copy και τι όχι. Και συν τοις άλλοις, το θεωρώ αστείο να κράζει κάποιος το Enternity για το θέμα των διαγωνισμών. Σε 8+ μήνες έχουμε δώσει γύρω στα 400 δώρα...
      2) Το θέμα με τους premium users είναι αυτό που υφίσταται αυτή τη στιγμή. Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις προτάσεις σου στο forum για να κάνουμε αλλαγές. Όσες προτάσεις έχουν γίνει μέχρι στιγμής από χρήστες στο forum και μας βρίσκουν σύμφωνους, τις προχωράμε.
      3) Το θέμα με τους πόντους είναι απίστευτα απλό. Έχουμε δυνατότητα να ελέγχουμε διπλές και τριπλές IP και έχουμε ήδη απενεργοποιήσει 10-15 χρήστες που το έκαναν. Δεν είμαστε και τόσο αρχάριοι στο θέμα του web... Διπλοσυμμετοχές στο διαγωνισμό δεν περνιούνται και πίστεψέ με όσοι έχουν παραπάνω πόντους από σένα, δεν τους έχουν λόγω των thumbs up.

    • Jedah
    • Συγχαρητήρια σε όλους, περιμένουμε να μας πείτε την αποψή σας για το παιχνίδι γιατί με ενδιαφέρει.

    • JamieT
    • @Jedah μπορείς να βρεις την κριτική του Enternity για το Dead Island εδώ: http://www.enternity.gr/Article/Dead-Island/4070.html ή πατώντας πάνω από τον διαγωνισμό στο κουμπί ''Ταυτότητα προϊόντος''.

    • Altair
    • Παύλο,δεν μίλησα απαξιωτικά για το Enternity και δε νομίζω ότι έχω ξαναμιλήσει για τα πρόμος.Αυτό έλειπε να παραπονιέμαι κιόλας.Το μόνο που με χαλάει είναι το θέμα των premium users.Anyway,τα υπόλοιπα στο φόρουμ.

    • JamieT
    • @ag3loc Υπάρχει αναλυτικό άρθρο που εξηγεί το Σύστημα Πόντων του Enternity εδώ: http://www.enternity.gr/pointsystem.html

*