
Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info@enternity.gr, έτσι ώστε να συνεννοηθούν για την παραλαβή των δώρων τους μέχρι την 1η Μαϊου, αναφέροντας τα στοιχεία αποστολής (διεύθυνση, όνομα, πόλη, ΤΚ και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας), καθώς και το επιθυμητό format. Επειδή έχουμε 5 και 5 αντίτυπα, θα εξυπηρετηθούν πρώτα τα premium μέλη και μετά όλοι οι υπόλοιποι με σειρά προτεραιότητας. Παρόλα αυτά, θα προσπαθήσουμε σε συνεργασία με την Zegetron να προσφέρουμε σε όλους το επιθυμητό format. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη 5 MotorStorm Apocalyse σας περιμένουν...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Συγχαρητηρια παιδια (χαρες που θα κανει ο KoulisHHH) καλο λιωσιμο
Υπογλώσσια για τον Koulis!!!
Χαχαχαχαχα Κούλη κερδίσαμε και οι 2 ρε . Ευχαριστούμε εντερνιτυ
Νικησααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Μπράβο ρε παιδιά!!!
Λοιπον μπορω μεσω του site να στειλω τα στοιχεια μου κτλ; :P
http://www.enternity.gr/contact-us.html
Ευχαριστώ πολύ για το δώρο! Να είστε καλά. Keep up the good work! ;)
Που να το δει ο Κουλής ότι κέρδισε χεχεχε
Γιχάααααααααααα! Deathracer και Asus πάρτε στο Xbox ρε να πωρωθούμε online!Χίλια ευχαριστώ Enternity(το φακελάκι δούλεψε!:P) για το Πασχαλινό δώρο!
Παιδιά γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε ότι είμαστε φαν ;) :P
μπραβο κουλη!!!
Παίδες μπορείτε να στείλετε τα στοιχεία σας είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας που υπάρχει στο url που έστειλε o Deathracer, είτε με τη μία στο mail που αναφέρεται πιο πάνω. :)
OK Παυλο , εστειλα εγω τα στοιχεια μου μεσω του gmail που εχω. :P
Συγχαρητήρια στους νικητές! Καλό λιώσιμο!!!
Όσο πιο γρήγορα έχω τα στοιχεία σας, τόσο πιο γρήγορα θα κανονιστεί και η αποστολή, οπότε βιαστείτε!!! :)
μπραβο στου νικητες !!!
epitelous kerdisa se ena diagwnismo!!! are koylh porwsh!!!!
Κέρδισααααα!!! Να είστε καλά παιδιά!!! :)
Οκ Sephiroth τα εστειλα !
Και εγώ τα έστειλα τα στοιχεία μου στο mail, δεν χρειάζεται τίποτα άλλο σωστά?