- Τα δύο μέλη που κέρδισαν μέσω της εγγραφής στο newsletter του Get It Now θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες ημέρες (τα ονόματά τους θα αναρτηθούν εδώ)
- Τα μέλη του Facebook group μας που κέρδισαν τα αντίτυπα για PS3 και Xbox 360 είναι η Bioleta Mp και ο Iosif Fanourakis αντίστοιχα.
- Τέλος, τα υπόλοιπα αντίτυπα κληρώθηκαν στα μέλη με username mpizelaki (PS3), gpnho (PS3), litanies (PS3), chris41090 (Xbox 360), NapolewnGR (Xbox 360) και Helloween81 (Xbox 360)

Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info[at]enternity.gr, αναφέροντας τα στοιχεία τους (username, mail με το οποίο έχουν κάνει εγγραφή στο site) έτσι ώστε να ετοιμάσουμε τις αποστολές. Όλοι οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το site μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου για να μας δηλώσουν ότι αποδέχονται τα δώρα και τη χρέωση του ταχυδρομείου. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους φίλους του site που δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη 1 κονσόλα Xbox 360 με το Modern Warfare 3 σας περιμένει εδώ.




Καλό λιώσιμο!Ελπίζω να πήγε σε WWE fans να το χαρούν ακόμα περισσότερο!
Καλό ξυλίκι παιδιά :D
wwe και ξερω ψωμι, καλο παιχνιδι στους νικητες!!!
Καλη διασκεδαση παιδια!!! Παει για αγορα!!!
Better luck next........ year(?) :)
συγχαρητητρια στα παιδια
ευχαριστούμε Enternity, καλές γιορτές.
Ευχαριστώ πολύ!!!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!!! :):):):):)
Ευχαριστω και εγω. Εχω χρονια να αγγιξω την σειρα. Η αληθεια ειναι οτι μου περασε πριν λιγες μερες απο το μυαλο να το παρω αλλα ειπα "Δεν περιμενω και την κληρωση?" Ε και αυτο εκανα. CM Punk σιγουρα πρωτο pick :) Καλες γιορτες και περισσοτερη τυχη σε ακομη πιο σημαντικα πραγματα σε ολους
Καλαααααα Χριστουγεναααααα σε ολουςςςς..:)))))
Μπράβο στους νικητές και καλό ξύλο , αν και εγώ που το έχω(όπως και όλα τα αλλά φυσικά) δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιαστικά και πολύ…
Παιδιααααα please HELP ειμαι ενας απο τους νικητες....τωρα πως θα το παρω σας παρακαλω βοηθηστεμε.....
NapolewnGR, σε παρακαλούμε ακολούθησε τις οδηγίες. Μας έστειλες τα στοιχεία μέσω της φόρμας, δεν πειράζει, τα κρατάμε. Το λέω για όλους απλά αυτό. Οι αποστολές των δώρων γίνονται μία ή δύο φορές το μήνα πλεόν, οπότε δε χρειάζεται να βιάζεστε και να στέλνετε mails ή να αφήνετε posts. Κάθε φορά τα ίδια λέω, δεν χάνεται κανένα δώρο, απλά δεν υπάρχει μηχανισμός να στέλνουμε αυτόματα τα δώρα. Γι' αυτό στην ανακοίνωση των νικητών έχουμε μία ημερομηνία. Αν δεν στείλουν όλοι οι νικητές ή δεν περάσει αυτή η ημερομηνία δεν μπορούμε να κάνουμε τις αποστολές.
Κέρδισα το παιχνιδι μεσω της εγγραφής μου στο getinnow. Ενημερώθηκα με e mail.Σας ευχαριστώ πολυ enternity.Ειστε μακραν το καλητερο και πιο ενημερωμενο site στην Ελλαδα.Μπραβο παιδια συνεχίστε ετσι.Μας κανετε ευτυχισμένους.
Ευχαριστούμε πολύ Ανδρέα, να είσαι καλά. :)
Ολα οΚ παιδια....και sorry για την ενοχληση απλως ειμαι καινουριος και δεν ξερω ακομα τα κολπα.....:))))))))
na rwtisw,3erete ean 8a exei kai ton THE ROCK mesa? :)
Θα τον έχει σιγουρα. αφού ήταν pre-order bonus θα έρθει και σαν DLC.
dustuxws den ton exei :/ :/ :/