
Το ζήτημα είναι πως αν αυτό είναι θέμα των servers τώρα που δεν έχουν συνδεθεί ακόμη όλοι οι ενδιαφερόμενοι, τι θα γίνει μετά τις 20 του μήνα…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Οι ψηφιακές πύλες του Star Wars: The Old Republic άνοιξαν για τους τυχερούς που έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία προ-παραγγελίας και όπως αναφέρεται σε πάρα πολλά sites του εξωτερικού, οι ψηφιακές ουρές έχουν ήδη αρχίσει να εμφανίζονται.
Αυτο γινεται διοτι η Bioware δεν εχει ανοιξει ολους τους servers απο την αρχη της διαδικασιας αλλα τους ανοιγει σιγα-σιγα. Περιμενουν δηλαδη να γεμισουν πρωτα αυτοι που ειναι online και μετα ανοιγουν αλλους και συνεχιζουν να στελνουν invites σε περισσοτερο κοσμο.
Αυτοι που θα μπουν 20 του μηνος εκτιμω οτι δεν θα εχουν προβλημα για δυο λογους.
1. Θεωρω οτι περισσοτερο απο το 60-70% αυτων που θα παιξουν το παιχνιδι γενικα εχουν early game access. Οποτε οταν θα μπουν οι υπολοιποι μετα τισ 20 του μηνος οι servers θα εχουν σχηματιστει και θα μπορουν να επιλεξουν αναμεσα σε full και medium population.
2. Το φαινομενο των que's δεν ειναι κατι καινουργιο σε αυτου του ειδους τα παιχνιδια. Η αληθεια ειναι πως οσο και να θελεις να το αποφυγεις ειναι λιγο δυσκολο στις αρχες,καθ'οτι ολοι θελουν να παιξουν και αφιερωνουν πιο πολυ χρονο απο τον κανονικο με αποτελεσμα παραμενουν online για ωρες και αυτη που θελουν να κανουν Join να εχουν προβλημα. Σε μια εβδομαδα το πολυ θα εχει λυθει το προβλημα,οποτε στις αρχες θελει λιγο υπομονη.
Εγω ελπιζω σημερα να παρω το Invite και να πετυχω φρεσκο-ανοιγμενο server :P