Η Rockstar Games ξεκίνησε την υλοποίηση του «stimulus package» για τους παίκτες του Grand Theft Auto Online. Το stimulus package έχει ως σκοπό να αποζημιώσει τους παίκτες οι οποίοι ομολογουμένως ταλαιπωρήθηκαν ιδιαίτερα κατά την περίοδο που λανσαρίστηκε το online κομμάτι του τίτλου, υποφέροντας από προβλήματα που είχαν να κάνουν με το δίκτυο και απώλεια δεδομένων που είχαν αποθηκεύσει. H εταιρεία σημειώνει: «Προς όλους τους παίκτες του Grand Theft Auto Online. Έχει ξεκινήσει η υλοποίηση του Stimulus Package και στον τραπεζικό λογαριασμό όλων σας στο παιχνίδι θα προστεθούν GTA$500.000».

«Δικαιούχοι είναι όλοι όσοι ήταν παίκτες του GTA Online τον Οκτώβριο του 2013. Αναμένουμε ότι εντός 2 ημερών θα έχει ολοκληρωθεί η υλοποίηση του Stimulus Package για όλη τη βάση παικτών, οπότε κάνετε λίγη υπομονή εάν τα χρήματα δεν έχουν ακόμα εμφανιστεί στο λογαριασμό σας. Την Παρασκευή θα υπάρχει επιπλέον ενημέρωση και αναμένουμε η διαδικασία να έχει ως τότε ολοκληρωθεί», συμπληρώνει.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Αυτα ειναι.... γι αυτο γ@μαει σαν εταιρια γιατι σεβεται πανω απ ολα τους παιχτες