Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Gottfried επιβεβαιώνει το GTA V

Ο κωμικός ηθοποιός Gilbert Gottfried αποκάλυψε μέσω του λογαριασμού του στο Twitter πως θα προσφέρει τη φωνή του στον κεντρικό πρωταγωνιστή του Grand Theft Auto V. Λίγη ώρα μετά την εμφάνισή του, το κείμενο εξαφανίστηκε, ωστόσο πάρα πολλοί ήταν αυτοί που το εντόπισαν και κατάφεραν να το μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο του διαδικτύου.



Το μήνυμα ήταν ως εξής: «Μόλις ανακάλυψα ότι θα δώσω τη φωνή μου στον πρωταγωνιστή του Grand Theft Auto 5». Όπως ήταν φυσιολογικό, η Rockstar διέψευσε το παραμικρό και συνεχίζουμε να πιστεύουμε πως κάποια στιγμή άμεσα θα αποκαλυφθεί και ο νέος τίτλος. Η Ε3 άλλωστε δεν είναι πλέον και τόσο μακριά…


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Rockstar Games

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Rockstar

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Grand Theft Auto V
    • 18+ pegi 18+
      • 9.2 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (169)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.rockstargames.com/V/ FOLLOWERS 42 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 10

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Eνα πραματα μου ερχεται αυτη τη στιγμη μονο να πω...

      Ναιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι...

      (εφοσον ισχυει)

    • GeorgeGR
    • Γιατί είχα πάντα την εντύπωση ότι αυτός ο ηθοποιός ήταν Έλληνας; ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ

      Μακάρι να έχουμε επιτέλους κάτι για το GTA V! Άντε ρε Rockstar, δεν αντέχουμε άλλο!!!

    • Ashirogi
    • Ε λογικά θα σκάσει μύτη ανακοίνωση στην Ε3, πέρσι κυκλοφόρησαν το RDR, για φέτος έχουν το L.A. Noire, του χρόνου λογικά GTAV.

    • Djibril
    • ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΝΑΙ!
      Ουφ... εντάξει, ξέδωσα. Άντε, μακάρι το GTA V να κάνει την διαφορά, όπως και όλα τα προηγούμενα sequels της σειράς, και να μην είναι απλά μια "άρπα κόλα" (που δεν μας έχει συνηθίσει η Rockstar, αλλά λέμε).

    • KoulisHHH
    • Η Rockstar και καλά δε τα αφήνει αυτά να βγούνε....ναι!ναι! σας πιστέψαμε!βρε θέλει η π......να να κρυφτεί και η χαρά δε την αφήνει είστε :P LOL
      ΒΓΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ ΒΓΕΣ!(ο φανατισμός επιβάλεται :p)

    • padelices
    • Μακάρι να το έχουμε σχετικά νωρίς πρίν μπούμε κάποιοι φαντάροι και τέτοιες αηδίες... ΈΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ

    • Jim P
    • O ηθοποιός είναι ωραίο ταλέντο, αλλά η φωνή του είναι αρκετά ιδιαίτερη, αναρωτιέμαι πως θα δουλέψει για τον κεντρικό χαρατκτήρα...

*