Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο Iwata σχολιάζει την online προέκταση του Wii

Ο πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata παραδέχτηκε πως η ιαπωνική εταιρία επέτρεψε στο Wii να παραμείνει πίσω όσον αφορά στις online λειτουργίες του, αναφέροντας πάντως ότι δε θα επαναληφθούν τα ίδια λάθη στο Nintendo 3DS και στο επόμενο οικιακό σύστημα. Δεν ξέχασε μάλιστα να κριτικάρει την εσωστρέφεια του Kyoto στην κατασκευή του Wii, αποφεύγοντας την οποιαδήποτε βοήθεια από τρίτη εταιρία, με σαφέστατα μεγαλύτερη εμπειρία.



«Στον τομέα της δικτύωσης, μπορώ να παραδεχτώ ότι δεν μπορούμε να κάνουμε πολλές αλλαγές και να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις. Το μέλλον του Wii ίσως να ήταν διαφορετικό αν η Nintendo είχε κάνει καλύτερες συνεργασίες σε αυτό τον τομέα», δήλωσε χαρακτηριστικά. Με την ανακοίνωση του νέου συστήματός της η Nintendo δείχνει πιο συνειδητοποιημένη από ποτέ και σίγουρα μας περιμένει άλλη μια εξαιρετική συνέντευξη Τύπου στις 7 Ιουνίου.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Ετοιμαζει ολικη επιθεση στα X360/PS3! Δειχνουν να εχουν μαθει απο τα λαθη τους και να δυναμωνουν τα πλεονεκτηματα τους. Πραγματικα περιμενω να δω πραματα και θαματα την 7η Ιουνιου.

      Αντε ρε Νιντυ... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

    • bahamut zero
    • ενδιαφερον....μου δινει να καταλαβω προσωπικα οτι η online υπηρεσια της θα σχεδιαστει απο εταιρεια με εμπειρια στο χωρο!

    • Ashirogi
    • Χρειάζεται επανασχεδιασμό, με τα friend codes δε γίνεται δουλειά. Δε με ενδιαφέρει να προσφέρει ταινίες, μουσική κτλ, να πω την αλήθεια προτιμώ να επικεντρωθεί αποκλειστικό στο gaming. 7 Ιουνίου όλοι στα PC και streaming την press conference.

    • KoulisHHH
    • Κατ'εμέ για την καλύτερευση της online υπηρεσίας της ΠΡΕΠΕΙ να ρίξει το καθεστώς των friend codes!(είναι το πιό ελλεινό σύστημα που έχω δεί)Τα υπόλοιπα θα έρθουν.;)

    • BigDaddy
    • Αφου στοχευει σε hardcore παιρνωντας blu ray και στερεοσκοπικο 3d απο Ps3 που η iδια η νιντυ ειχε πει οτι δε προκειται να βαλει ποτε 3d στην επομενη κονσολα της κρατω τις επιφυλαξεις μου.Aναμενομενο αλλα σου ξετρυπωνει και πραγματα που δεν τα περιμενεις
      Ολα θα παιχτουν στα γραφικα.Και οnline gameplay τι να κανω τις ταινιες κιολας
      @Ashirogi πες τα φιλε ετσι ειναι γιατι παω και βιντεοκλαμπ με το παραδοσιακο τροπο που εχει τη χαρη του και νοικιαζω οτι θελω.
      .Χρειαζεται ονλινε για παιχνιδια αν δε το κανει παει απατη.Το καλο που της θελω.Ελπιζω να το κανει.Που θα το κανει γιατι το
      μελλον =multipayer.

*