I have always said if there ever came a day when I could no longer meet my duties and expectations as Apple's CEO, I would be the first to let you know. Unfortunately, that day has come.
I hereby resign as CEO of Apple. I would like to serve, if the Board sees fit, as Chairman of the Board, director and Apple employee.
As far as my successor goes, I strongly recommend that we execute our succession plan and name Tim Cook as CEO of Apple.
I believe Apple's brightest and most innovative days are ahead of it. And I look forward to watching and contributing to its success in a new role.
I have made some of the best friends of my life at Apple, and I thank you all for the many years of being able to work alongside you.
Steve
Το τι θα σημάνει αυτή η παραίτηση για την Apple, τη μετοχή και τα προϊόντα της κανείς δε ξέρει. Σίγουρα όμως είναι μεγάλη απώλεια για την εταιρεία, καθώς μιλάμε για τον άνθρωπο που την αναγέννησε. Επίσης, κανείς δε γνωρίζει αν η παραίτηση αυτή έχει να κάνει με το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ο Steve Jobs εδώ και χρόνια.
Πηγή: Techout.gr
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Να 'ναι καλά ο άνθρωπος!
Τον ευχαριστούμε για την μεγάλη εισφορά του στον κόσμο της τεχνολογίας και όχι μόνο!
Υ.Γ. Για τα επόμενα 3 χρόνια όλα τα προϊόντα και τα next big things είναι δρομολογημένα! Επίσης, δεν φεύγει από την εταιρία και θα έχει ενεργό ρόλο στα επόμενα projects!
Να πάει και αυτός στο εξοχικό του να αράξει λίγο.....
Μακάρι να γίνει καλά ο Steve,αν και δύσκολα θα γίνει καλά,όσο για την αγαπημένη μου Apple δεν νομίζω να πάθει τίποτα.
Τον ευχαριστουμε για ολα οσα εχει κανει, αλλα για να εφυγε πιστευω οτι κατι ειδε στον οριζοντα, το τι θα το μαθουμε σε λιγο καιρο!
Τίποτα δε θα αλλάξει στην Apple. Απλά κρίμα και περαστικά στον άνθρωπο.