Μετά από κλήρωση που έγινε στο Enternity βγήκαν οι νικητές του διαγωνισμού για τα 10 αντίτυπα του Football Manager 2013, προσφορά της εταιρείας Zegetron. Έτσι τυχεροί είναι οι χρήστες με τα usernames: goblinstriker, Madkristi, JamesHetfield, cosmic333, jeffSuper, spartak7, agelakas03, JohnnyGood669, stavroula444 και FotisMar. Οι νικητές θα πρέπει να επικοινωνήσουν με το mail του site info[at]enternity.gr, αναφέροντας τα στοιχεία τους (όνομα, επίθετο, username) μέχρι τις 20 Νοεμβρίου έτσι ώστε να ετοιμάσουμε τις αποστολές.

Ευχαριστούμε πολύ όλους όσοι δήλωσαν συμμετοχή και τους ευχόμαστε καλή τύχη και στους επόμενους διαγωνισμούς. Ήδη συλλεκτικά δώρα για το Assassin’s Creed 3 σας περιμένουν εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Συγχαρητήρια παιδιά και καλή τύχη εκεί που θα πάτε...γιατί είναι ένα ταξίδι δίχως γυρισμό..ελπίζω να μη μάθουμε νέα σας από τις ειδήσεις!
Δεν θα κερδίσω ποτέ!!!
Ο ορισμός της λέξης...."ΛΙΩΣΤΕ"!!!!!
Αντε και καλό λιώσιμο παιδιά.
Μολις χασαμε από προσώπου Γης 10 αγαπημενα ατομα... να 'ναι καλά! :Ρ
Συγχαρητηρια στους τυχερους !!
Ευχαριστω για το δωρο enternity...στο mail να γραψουμε και τις διευθυνσεις?
Συγχαρητήρια στου νικητές! Να ευχηθώ καλό λιώσιμο! :ΡΡΡΡΡ
ahdes kalo kapsimo reee :D