Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οι προσθήκες του Nintendo eShop

Η Nintendo αποκάλυψε τις προσθήκες του Nintendo eShop για αυτή την εβδομάδα, με βασικότερη αυτή του κλασικού Pac-Man που κυκλοφόρησε σε ασπρόμαυρη έκδοση για το Game Boy το 1991. Αναλυτικά, οι προσθήκες στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι εξής:

• Pac-Man (GB Virtual Console) - €4
• Go! Go! Kokopolo (DSiWare) - €8, 800 Points
• The Lost Town: The Dust (DSiWare) - €5, 500 DSi Points
• My Australian Farm (DSiWare) - €2, 200 DSi Points
• Monochrome Racing (WiiWare) - 500 Wii Points




Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Roronoa
    • Πολλα δεν ειναι τα 4ε για ενα παιχνιδι του gameboy(υποθετω ουτε καν 3D remake);Εαν ηταν ας πουμε στα 2ε δεν θα ειχαν και καλυτερες πωλησεις;Η απλα το customer pool ειναι συγκεκριμενο και απλα τους αρμεγουν;
      Νομιζω μετα την μειωση τιμης στο 3DS θα πρεπει να αποκτησει και μια πιο επιθετικη πολιτικη στα ψηφιακα παιχνιδια εαν θελει να χτυπήσει iOS/Android γιατι πολλα απο τα παλια παιχνιδια μπορει να τα προσφερει σε καλες τιμες και δεν νομιζω να διαφωνουμε πως ειναι ποιοτικοτερα απο πολυ σαβουρα που κυκλοφορεί.
      Οταν με το καλο βαλει GBA VC η τιμη δεν θα πρεπει να ειναι πανω απο 5ε αλλα δυστηχως μαλλον τα τα δινουν για 8ε το ενα..

*