Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οι πρώτες εικόνες το Stranger’s Wrath HD

H Just Add Water δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες του Oddworld: Stranger’s Wrath HD, το οποίο και θα προσφερθεί στο καταναλωτικό κοινό μέσω των υπηρεσιών PlayStation Network και Xbox Live. Πρόκειται για ένα υψηλής ευκρίνειας remake του κλασικού τίτλου που έκανε την εμφάνισή του στο Xbox και όπως φαίνεται και από το νέο υλικό θα φέρει βελτιώσεις στον τομέα της απεικόνισης γενικότερα.








Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Oddworld Inhabitants

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Just Add Water

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    PSN

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Oddworld Stranger’s Wrath HD
    • 12+ pegi 12+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (57)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.oddworld.com/?page_id=778 FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Altair
    • Υποτιμημένο διαμαντάκι που όμως λόγω πλατφόρμας (ΧΒΟΧ 1) αδικήθηκε και δεν εκτιμήθηκε δεόντως.Μιλάμε για τίτλο μοναδικό στο είδος του.Αν και το έχω,θα το ξανατιμήσω.Είναι μια καλή ευκαιρία για replay.

    • romanos.romaidis
    • Πράγματι διαμαντάκ είναι φίλε @Altair,είχα την ευκαιρία να το παίξω με το παλιό μου xbox..:)! Τώρα ακόμη καλύτερα που θα το απολαύσουν περισσότεροι χρήστες,για PC ακούγεται τίποτα ή μόνο για κονσόλες το remake?

    • Fantomias
    • Το συγκεκριμενο τιτλο δεν το εχω παιξει αλλα περιμενω πως και πως για να τον δοκιμασω, ελπιζω να ειναι οσο καλος λετε!!

    • Altair
    • @Romanos:Νομίζω πως είναι μόνο για κονσόλες.Βέβαια αν θυμάμαι καλά είναι/ήταν να κυκλοφορήσει ένα πακέτο με όλους τους τίτλους της σειράς για Steam,αλλά δεν παίρνω όρκο.

*