Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
H Just Add Water δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες του Oddworld: Stranger’s Wrath HD, το οποίο και θα προσφερθεί στο καταναλωτικό κοινό μέσω των υπηρεσιών PlayStation Network και Xbox Live. Πρόκειται για ένα υψηλής ευκρίνειας remake του κλασικού τίτλου που έκανε την εμφάνισή του στο Xbox και όπως φαίνεται και από το νέο υλικό θα φέρει βελτιώσεις στον τομέα της απεικόνισης γενικότερα.
Υποτιμημένο διαμαντάκι που όμως λόγω πλατφόρμας (ΧΒΟΧ 1) αδικήθηκε και δεν εκτιμήθηκε δεόντως.Μιλάμε για τίτλο μοναδικό στο είδος του.Αν και το έχω,θα το ξανατιμήσω.Είναι μια καλή ευκαιρία για replay.
Πράγματι διαμαντάκ είναι φίλε @Altair,είχα την ευκαιρία να το παίξω με το παλιό μου xbox..:)! Τώρα ακόμη καλύτερα που θα το απολαύσουν περισσότεροι χρήστες,για PC ακούγεται τίποτα ή μόνο για κονσόλες το remake?
@Romanos:Νομίζω πως είναι μόνο για κονσόλες.Βέβαια αν θυμάμαι καλά είναι/ήταν να κυκλοφορήσει ένα πακέτο με όλους τους τίτλους της σειράς για Steam,αλλά δεν παίρνω όρκο.
H Just Add Water δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες του Oddworld: Stranger’s Wrath HD, το οποίο και θα προσφερθεί στο καταναλωτικό κοινό μέσω των υπηρεσιών PlayStation Network και Xbox Live.
Υποτιμημένο διαμαντάκι που όμως λόγω πλατφόρμας (ΧΒΟΧ 1) αδικήθηκε και δεν εκτιμήθηκε δεόντως.Μιλάμε για τίτλο μοναδικό στο είδος του.Αν και το έχω,θα το ξανατιμήσω.Είναι μια καλή ευκαιρία για replay.
Πράγματι διαμαντάκ είναι φίλε @Altair,είχα την ευκαιρία να το παίξω με το παλιό μου xbox..:)! Τώρα ακόμη καλύτερα που θα το απολαύσουν περισσότεροι χρήστες,για PC ακούγεται τίποτα ή μόνο για κονσόλες το remake?
Ειναι στανταρακι ! Το εχω χασει αυτο το διαμαντακι .
Δεν είχα την ευκαιρία να το παίξω ποτέ. Ήρθε η ώρα!
Εν έτει 2011 και δεν υποστηρίζει antiliasing στο PS3? Ειδικά όταν έχει αναπτύξει το MLAA?
Το συγκεκριμενο τιτλο δεν το εχω παιξει αλλα περιμενω πως και πως για να τον δοκιμασω, ελπιζω να ειναι οσο καλος λετε!!
@Romanos:Νομίζω πως είναι μόνο για κονσόλες.Βέβαια αν θυμάμαι καλά είναι/ήταν να κυκλοφορήσει ένα πακέτο με όλους τους τίτλους της σειράς για Steam,αλλά δεν παίρνω όρκο.
φαινεται καλο..