Οι πρώτες εικόνες που δείχνουν τι θα περιμένουμε στο νέο Assassin’s Creed είδαν το φως της δημοσιότητας. Όπως μπορείτε να δείτε, πρόκειται για 5 φωτογραφίες που παρουσιάζουν διάφορες σκηνές in-game και σίγουρα έχουν ξεχωριστό ενδιαφέρον. Θα έχουμε δουλειά για το ΣΚ προφανώς…





Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Δωσε πονο Παυλο ,φοβερες εικονες ,τελικα δεν ειναι και τοσο ασχημο ,που θα παει Αμερικανικη επανασταση
Hidden Blade?
Nerdgasm!!!
What Miltos said...Πιστεύω οτι τα hidden blades είναι σήμα κατατεθέν στα μέχρι τώρα παιχνίδια και όσες αλλαγές και αν θέλουν να κάνουν, καλό θα είναι αυτά να μην λείπουν
Makari na exei wraio gameplay kai na exei polles apostoles san to Assassin's Creed II...
Φαίνεται πολλά υποσχόμενο! Από πίσω να παίζει Empire από Kasabian....
Μου αρέσει πολύ :D
αχχχχχ γιατι ειναι αναγκη να βγει 30 οκτομβριου?
pisteuw pws tha enai polu kalo!!! epfilassomai akoma na pw to kalutero...ti diaolo 3 xronia to proetoimazoun kai apo oti lene exoun ginei allages! (pantws kai oi eikones fainontai kales)*o assassin moiazei ligo ston ezio, sto prosopo otan htan veos sto ac2*
Kαλά κάνω και δεν βιάζομαι τελικά!!! Μια χαρά φαίνεται... να δούμε όμως αν θα έχει και καινοτομίες!
Οι εικονές είναι πολύ καλές όσο αφορά την ατμόσφαιρα. Από μία πρώτη ματιά, η σειρά φάινεται ότι θα επωφεληθεί από την αλλαγή σκηνικού. Να δούμε τι άλλο μας επιφυλάσει το παιχνίδι.
ωραιο φαινεται αν και μπαινει πολυ το στοιχειο της μεγάλης "άπλας" και ερημιάς..μάλλον το κάνουν να μοιάζει πιο πολυ με το πρώτο Assassins απο θέμα περιοχών..δν ειναι τόσο κακό τελικά όσο το φανταζόμουν. Πάντως από τα εξώφυλλα του παιχνιδιου σε άλλο άρθρο παρατήρησα στο σηκωμένο χέρι με το τσεκούρι ότι έχει hidden blade..αλλα μοστράρουν πιο πολύ το νέο assassins tomahawk :P
Η τελευταία φωτο με πορωσε άγρια , αν έχει δάσος και στελθ τακτικές πάνω σε δέντρα θα χυσουμε , δάκρυα χαράς
Σόκ.......
θα ειναι ωραιο να δουμε πως θα το προσαρμοσουν το AC στις πιο μοντερνες εποχεσ ωραιες οι εικονες.για να δουμε οταν βγει!!
Ωραιο φαινεται. Τωρα τι θα ειναι who knows...Τουλαχιστον (οπως ειπα και σε αλλο ποστ) θα ειναι κατι διαφορετικο.