
«Προσωπικά θα ήθελα πάρα πολύ να μεταφέρω το Resident Evil στο Wii U, μου αρέσουν ιδιαίτερα αυτά που έχουν ανακοινωθεί για το hardware», δήλωσε χαρακτηριστικά.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η ομάδα που βρίσκεται πίσω από την ανάπτυξη του Resident Evil Operation Raccoon City βλέπει με καλό μάτι την προοπτική μεταφοράς ενός τίτλου της σειράς στο νέο σύστημα της Nintendo, το Wii U.
Καλύτερα να γίνει ένα original για το WiiU παρά μία μεταφορά του Resident Evil Operation Raccoon City. Γιατί σύμφωνα με πολλούς, τουλάχιστον από τα trailers, το παιχνίδι δεν εντυπωσίασε και πολύ. Μακάρι να μας διαψεύσει.
Aς βγαλει ενα Resident Evil 6 στην τελικη (αν και απο οτι εχω διαβασει στο νετ το 6 θα ειναι reboot της σειρας) και ας αφησουν το ORC στην ησυχια του. Horror θελουμε....