Όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι EA και DICE, το Battlefield 4 αποκαλυφθεί επίσημα στην φετινή GDC, η οποία θα διεξαχθεί στις 26 Μαρτίου. Όπως αναγράφεται και στις προσκλήσεις που έστειλε η ΕΑ για την παρουσίαση του Battlefield 4, οι παρευρισκόμενοι θα παρακολουθήσουν την νέα γενιά στην οποία περνά το franchise. Σε αναμονή λοιπόν μέχρι να δούμε και επίσημα το Battlefield franchise να κάνει αυτό το μεγάλο βήμα.

Περαιτέρω βελτιώσεις στον τεχνικό τομέα ή σε όλα τα υπόλοιπα; Ίδωμεν...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
δωσε βροχη..:)
ποσο βελτιωση πια ? μα ποσο? χαχαχαχα
θελω ναχει κ γκομενες στρατιωτες :P
Αναμενουμε! Αναρωτιεμαι οπως ειπε ο "polynekros" για το ποσο θα βελτιωθει το παιχνιδι!
Το παιχνίδι καλό θα είναι, αλλά η wallpaper είναι για τα μπάζα!
Ένας μεσοαστός Αμερικάνος με φάτσα που θυμίζει lone wolf και Terminator, τρέχει με μια γκριμάτσα στη μάπα που δεν ταιριάζει καθόλου στο στυλ και τον χαμό του Battlefield. Αυτή περισσότερο σε Call of Duty ταιριάζει!
αντεε να δουμε!