Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του Battlefield 4 στην press conference της EA παρουσιάστηκε το multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού, στο οποίο οι ομάδες είχαν ένα επιπλέον παίκτη από ότι συνήθως. Προφανώς όμως, μόνο τυχαίο δεν ήταν αυτό. Συγκεκριμένα, σε δηλώσεις που έκανε ο Aleksander Grondal είπε: «Μας ζητούσαν μεγαλύτερες ομάδες. Πιστεύουμε πως το "5" είναι ένας καλός αριθμός που επιτρέπει περισσότερο ομαδικό gameplay. Συγχωρέστε με αλλά δεν θυμάμαι για ποιόν λόγο είχαμε επιλέξει τον αριθμό "4", νιώθω ότι έχουν περάσει πολλά χρόνια από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Πάντως το" 5" είναι λίγο καλύτερο. Δίνει μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερες επιλογές», τόνισε κλείνοντας.

Το Battlefield 4 θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου για PC, PS3, και Xbox 360, ενώ επίσης διαθέσιμο θα είναι αργότερα και για τα PS4 και Xbox One.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
+1 δηλαδή ε; Γιατί όχι!! Χίλιοι καλοί χωράνε!!!
όσοι περισσότεροι τόσο το καλύτερο δηλαδή??
@coyotis απ' ότι φαίνεται αυτό πιστεύουν!
μπορει να ειναι καλο
θα δουμε στην πραξη!..παντως το squad death. στο BF3 ψηλοαπογοητευση ηταν
Προτιμώ CoD
5vs5? Στο 3 ηταν 4? Γιατι τοσοι λιγοι?