Το The Elder Scrolls Online θα χρησιμοποιεί ένα συνδρομητικό μοντέλο, το οποίο καταργεί τις "DRM free" πολιτικές που ακολουθεί η Bethesda με τους τίτλους της. Ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας όμως, επιβεβαίωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι ασκούνται πιέσεις προς την Microsoft προκειμένου να προχωρήσει σε κατάργηση της συνδρομής Xbox Live Gold για αυτούς που απλά θέλουν να παίξουν Online το εν λόγω ΜΜΟ στο Xbox One.

Οι χρεώσεις για να παίξει κάποιος το The Elder Scrolls Online θα είναι $14.99/£8.99 μηνιαίως, ενώ όσοι επιθυμούν να παίξουν τον τίτλο στα PS4 και Xbox One αντίστοιχα θα πρέπει να έχουν ενεργή συνδρομή στο PS Plus ή στο Xbox Live Gold. Μένει να δούμε αν θα επικρατήσει η λογική...
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ναι σιγα . Δεν υδρωνει το αυτακι τους εκει στην Μ$ . Αλλωστε κακως εχει τοσο ακριβη συνδρομη .
Στην sony δεν ασκουν πιεση γιατι ? Επισης με 15 € συνδρομη δεν νομιζω να πειραζει κανενα το gold
Λογικα στην σονυ θα βρουν λυση καθως εχουν πει οτι απο την σονυ οτι αν απαιτείται plus η οχι σε ενα mmo αυτο ειναι θεμα του publisher...μακαρι να βρουν κ στην microsoft