
Πελάτης του Best Buy που προ-παρήγγειλε το The Last of Us ενημερώθηκε μέσω mail για την καθυστέρηση. Περιμένουμε σχόλια από τη Sony.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με retailers, το The Last of Us ενδέχεται να καθυστερήσει την κυκλοφορία του για έξι εβδομάδες.
κάποιο λόγο θα έχουν...εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια την εταιρεία που έφτιαξε τα crash bandicoot
Φοβήθηκαν το G.T.A. 5, που τους φοβήθηκε αρχικά και άλλαξε ημερομηνία.Ορίστε Παιχνίδια Τρόμου,για να μη λέμε πως είχαμε έλλειψη σε αυτή τη γενιά.
Μαλλον το πανε σιγα σιγα για next-gen?
ποια next gen; στο ps3 θα βγει,μανια ολους τους εχει πιασει με οτι καθυστερει αυτοματως σημαινει θα βγει στην επομενη γενια λολ :P
Καλύτερα για να μαζέψουμε κάνα φράγκο γιατί έρχονται πολύ hot μήνες με πολλές κυκλοφορίες.
Μικρό το κακό...
κανενα προβλημα .... ετσι και αλλιως στο συρταρι μου θα ερθει μετα απο κανα εξαμηνο κυκλοφοριας εκτος και αν το κερδισω ( μπαααααααα ) η το ανταλλαξω νωριτερα !!!!
σε περιμενουμε last of us !!!!!