
Σύμφωνα με την ΕΑ, πάνω από 1 εκατομμύριο παίκτες βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη beta του τίτλου και όπως αναφέρεται από επίσημα χείλη, η τελική ημερομηνία κυκλοφορίας θα αποκαλυφθεί σε μετέπειτα χρονική στιγμή. Αναμένουμε…

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Electronic Arts έχει υπολογίσει την κυκλοφορία του Star Wars: The Old Republic της BioWare για το 2011, ωστόσο σύμφωνα με όσες πληροφορίες έχουν εμφανιστεί μέχρι στιγμής, δε θα είναι απίθανο να το υποδεχτούμε μέσα στο επόμενο έτος.
Aς δειξουν κατι στην Ε3... αλλα κι αλλη καθυστερηση?