Η CD Projekt RED επεκτείνεται, προκειμένου να διευκολυνθούν όλες οι εργασίες που αφορούν στα The Witcher 3: Wild Hunt και Cyberpunk 2077. Συγκεκριμένα, υπάρχουν περίπου 210 επιτελικά στελέχη που εργάζονται στα δύο projects, με τα 100 άτομα να επικεντρώνεται στο The Witcher 3 και μία μικρότερη ομάδα να ασχολείται αποκλειστικά στο Cyberpunk. Επιπλέον, μία τρίτη -αρκετά μεγάλη- ομάδα εργάζεται για την μηχανή που θα υποστηρίζει και τις δύο παραγωγές.

Τις παραπάνω λεπτομέρειες γνωστοποίησε μέσα από την ιστοσελίδα Polygon ο business development manager της CD Projekt Rafal Jaki. Τέλος, το στέλεχος της εταιρείας ανάπτυξης αναφέρθηκε και στην ημερομηνία κυκλοφορίας για τους δύο τίτλους και όπως δήλωσε ο ίδιος το Cyberpunk 2077 δεν θα πρέπει να το περιμένουμε πριν το 2015, ενώ το The Witcher 3 έχει προγραμματιστεί για να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μέσα στο 2014 για PC, PlayStation 4 και Xbox One.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην είναι παιχνιδάρες και τα δύο...δεν υπάρχει!
Το γεγονός πως ο δημιουργός του pnp, Mike Pondsmith, θα είναι αναμειγμένος του δίνει πολλούς πόντους. Αν και από αυτά που έχουν βγάλει προς τα έξω, παρόλο που είναι πολύ νωρίς και ίσως προτρέχω, δεν περιμένω κάποιο φοβερό storyline σαν κινητήριο μοχλό πίσω από το gameplay...
Ναι εχεις δικαιο Tanno .. ΑΛΛΑ αν η CDPR δεν ξυλοση μονη της το εμβλημα του Χ1 τοτε δεν μπορεις να μην το γραφεις.
Οποιος εχει εστω και λιγες γνωσεις του Cyberpunk ξερει οτι το βασικο του format θα ειναι το PC (οπως και του Witcher) διοτη το Cyberpunk ειναι ΤΕΡΑΤΟΔΕΣ ΜΕΓΑΛΟ παιχνιδι σε μεγεθως και οι πωλωνοι ειναι πολυ NERDS για να αρχιζουν να βγαζουν πραγματα απο μεσα στην PC εκδοση, η μειωση θα αρχιση οταν ειναι να βγει σε κονσολες διοτι πολυ απλα δεν θα χωραει..
Ειχα θυμαμαι 4 βιβλια σε μεγεθως τηλεφωνικου καταλογου και ειχαν μεσα μονο οτι item, cyberware, bioware (οχι η εταιρια) gadgets, weapons etc etc.
Δεν ξερω ποσο χορο στο σκληρο θα θελει, ουτε τι καρτα γραφικων, ΑΛΛΑ θα εχει ΤΡΕΛΕΣ απαιτησεις RAM χαρις στο μεγαλο αιρθμο τον items που θα υπαρχουν που λογικα αυτα θα καθοριζουν τις πιστες σου
@Tanno Θα σου μιλήσω ευθέως φίλε μου, όλοι εδώ στο Enternity τα "δίνουμε όλα" προκειμένου να προσφέρουμε έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση. Κανεις δεν είπε ότι είμαστε τέλειοι, έχουμε να μάθει να παραδεχόμαστε τα όποια λάθη και επειδή σεβόμαστε τους αναγνώστες μας δίνουμε και τα εύσημα για οποιαδήποτε παρατήρηση που μας βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι.
Στη περίπτωση σου όμως αγαπητέ μου, με συγχωρείς αλλά μιας και λες ευθέως την άποψή σου ότι "παραπληροφορούμε τον κόσμο", θα σου πω και εγώ ευθέως ότι το σχόλιο σου είναι κακοπροαίρετο... και δεν έχω σκοπό να το συνεχίσω παρα μόνο να σου πω ότι α) για το Cyberpunk 2077 αναφέρουμε ΠΙΘΑΝΟΝ στην επόμενη γενιά και στα PS4 και Χbox One και για το The Witcher 3 πολύ καλά έκανε ο αρθρογράφος και έβαλε και το Xbox One στις πλατφόρμες που θα κυκλοφορήσει αφού αυτό αναγράφεται ΑΚΟΜΑ και στο επίσημο site του παιχνιδιού.
Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη σε αυτό το σημείο από τους αναγνώστες μας, για τυχόν λάθη/παραλείψεις που έχουν γίνει από μέρους μου στο παρελθόν ή και που μπορεί να γίνουν στο μέλλον. Αλλά όπως έχω αναφέρει και στο παρελθόν -μεταξύ σοβαρού και αστείου- μη πυροβολείται τον ΠΙΑΝΙΣΤΑ!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Παναγιώτη, μια χαρά τα έχεις γράψει στο άρθρο και καμία παραπληροφόρηση. Καλό θα είναι να διαβάζουμε προσεκτικά και να μην βγάζουμε βεβιασμένα συμπεράσματα, έτσι απλά για να πούμε κάτι...