Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Σύμφωνα με τον παραγωγό Aleksander Grøndal, το Battlefield 4 ίσως υποστηρίζει mouse και keyboard στην έκδοση για PS4. “Στα PC υποστηρίζουμε τη χρήση του mouse και του keyboard, όμως δεν μπορώ να πω κάτι συγκεκριμένο για την επόμενη γενιά κονσολών. Όμως εάν αυτό αποτελεί πλεονέκτημα για το Battlefield τότε θα το λάβουμε σοβαρά υπόψιν μας", δήλωσε ο Grøndal.
Ίσως η DICE να αναμένει το feedback των παικτών και να πράξει αναλόγως.
Δε ξέρω τι θα κάνει πάντως προσωπικά δε μπορώ να παίξω shooter χωρίς ποντίκι στο pc μου.Το χειριστήριο βολεύει μόνο για κανά action ή τα κλασσικά pro,nba2k κ.λ.π. Αν μη τι άλλο ενδιαφέρον θα έχει, αν υλοποιηθεί κάτι τέτοιο...
Όπως θα έπρεπε να παίζονται τα fps...υπάρχουν τόσα πολλά στις κονσόλες που με πληκτρολόγιο και ποντίκι θα είσαι άρχοντας.Σίγουρα η πρώτη επιλογή είναι το pc αλλά δεν έχουν όλοι τα χρήματα γι'αυτά και τις αναβαθμίσεις τους.
θα βολευει?στο ps4
Δε ξέρω τι θα κάνει πάντως προσωπικά δε μπορώ να παίξω shooter χωρίς ποντίκι στο pc μου.Το χειριστήριο βολεύει μόνο για κανά action ή τα κλασσικά pro,nba2k κ.λ.π. Αν μη τι άλλο ενδιαφέρον θα έχει, αν υλοποιηθεί κάτι τέτοιο...
οπως και να εχει το θεμα για να παιξει ο καθενας θελει αυτη η επιλογη ειναι ευπροσδεκτη.
οχιι ! Οι χρήστες πληκτρολογίου και ποντικιού θα έχουν προβάδισμα σε σχέση με τους άλλους παίχτες.Γνώμη μου ,όποιος θέλει μ+κ ας το πάρει στο PC .
Όπως θα έπρεπε να παίζονται τα fps...υπάρχουν τόσα πολλά στις κονσόλες που με πληκτρολόγιο και ποντίκι θα είσαι άρχοντας.Σίγουρα η πρώτη επιλογή είναι το pc αλλά δεν έχουν όλοι τα χρήματα γι'αυτά και τις αναβαθμίσεις τους.
Όντως FPS σε κονσόλα δεν είναι και ότι καλύτερο!