Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η SEGA αποκάλυψε πως το Virtua Tennis 4 θα προσφέρει αποκλειστικό περιεχόμενο στην έκδοση για το PlayStation 3, μέσα στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται έξτρα χαρακτήρες και game modes. Από πλευράς παικτών, οι φίλοι του τίτλου θα συναντήσουν αποκλειστικά τους Boris Becker, Stefan Edberg και Pat Rafter, ενώ από πλευράς modes θα μπορούν να απολαύσουν τα Pin Crasher και Net Blitz. Μπορείτε να δείτε δύο χαρακτηριστικά videos με υλικό από τα δύο τελευταία στους παρακάτω players:
@Asus ναι θα δουλεύει με Κιnect "The game will support the PlayStation Move controller on the PlayStation 3 and can also be controlled through Kinect on the Xbox 360, in addition the gameplay can be enhanced on the Wii via use of the Wii MotionPlus"όλοι θα μείνουν ευχαριστημένοι :)
@Asus θα το λιώσουμε στο Kinect μαζί ρε! θα βάλουμε τα κοντά σορτς,το headband και wristband και θα ιδρώσουμε! :) χχα0χ0α θέλω να δώ το παιχνίδι στο Kinect πώς θα λειτουργεί.
Η SEGA αποκάλυψε πως το Virtua Tennis 4 θα προσφέρει αποκλειστικό περιεχόμενο στην έκδοση για το PlayStation 3, μέσα στο οποίο θα συμπεριλαμβάνονται έξτρα χαρακτήρες και game modes.
Μπορώ να πω πως δεν με συγκινεί αυτό το περιεχόμενο :P!εξάλλου κάποια στιγμή θα βγει ως DLC και για Xbox360,συνήθως έτσι γίνεται :)
Θα δουλεύει και με το Kinect;;;
@Asus ναι θα δουλεύει με Κιnect "The game will support the PlayStation Move controller on the PlayStation 3 and can also be controlled through Kinect on the Xbox 360, in addition the gameplay can be enhanced on the Wii via use of the Wii MotionPlus"όλοι θα μείνουν ευχαριστημένοι :)
Στο θεμα τεννις εχει γινει μανουλα η sega,
@Asus θα το λιώσουμε στο Kinect μαζί ρε! θα βάλουμε τα κοντά σορτς,το headband και wristband και θα ιδρώσουμε! :) χχα0χ0α θέλω να δώ το παιχνίδι στο Kinect πώς θα λειτουργεί.
Θα υπολειτουργεί...