Ο πρόεδρος της Nintendo of America Reggie Fils-Aime δήλωσε πως το Wii U θα εισάγει ένα πιο φιλικό στο χρήστη σύστημα κωδικών για την σύνδεση των online λογαριασμών και τη διαδικασία του matchmaking. Συγκεκριμένα, μιλώντας στο Kotaku σημείωσε πως θα υπάρχουν μεν κωδικοί με την λογική που τους ξέρουμε μέχρι τώρα, αλλά θα λειτουργούν αρκετά διαφορετικά. Περισσότερες πληροφορίες δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα, όμως κάτι τέτοιο αναμένεται να γίνει μέσα στους επόμενους μήνες.

Θετική εξέλιξη…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
απο την πολη ερχομαι κ στην κορφη κανελα
Βελτίωση και όχι κατάργηση. Δεν κρίνω παραπάνω γιατί δεν ξέρουμε πως θα λειτουργούν. :Ρ
Λοιπόν...Από όσα έχω καταλάβει, θα μπορείς να εντάξεις φίλους από το περιβάλον των παιχνιδιών του WiiU(όπως σε PS360) αλλά με αυτούς θα έχεις λίγο πιο περιορισμένες επιλογές αλληλεπίδρασης από ό,τι με φίλους που έχεις περάσει με τον κωδικό τους στο σύστημα...
Αν δεν κλείσουν όλες τις επικοινωνίες με τους άλλους χρήστες και να αφήσουν μόνο το «join game» διαθέσιμο για τους πρώτους, τότε καλά είμαστε...Αν μπορείς να κάνεις και με αυτούς Voice Chat, για παράδειγμα ή μηνύματα τότε όλα καλά...Μιλάτε και αλλάζετε κωδικούς. Σιγά τα ωά!
Σε άλλη περίπτωση, θα είναι αποτυχία!