
Πάντως, πέρα από την χαρά για τα νούμερα, το θετικότερο που προέκυψε από την ανακοίνωση της Ubisoft είναι η πιθανότητα κυκλοφορίας του παιχνιδιού και σε άλλα formats, αφού, όπως αναφέρεται: «Υπάρχουν καλές multiplatform προοπτικές για τα brands της RedLynx». Για να δούμε...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Προσωπικα εχω κολλησει πιο πολυ με αυτο απο το Minecraft! Εθιστικοτατο!
Το παιχνίδι είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!