Φαίνεται πως οι παίκτες του The Last of Us ήρθαν αντιμέτωποι με ένα bug το οποίο αποτρέπει το παιχνίδι από το να κάνει αυτόματη αποθήκευση της προόδου. Αυτό σημαίνει πως αν δεν γίνει αποθήκευση από τον χρήστη, όλη η πρόοδος χάνεται. Σύμφωνα με αναφορές που έγιναν στην ιστοσελίδα IGN, το πρόβλημα αυτό προέκυψε με το patch 1.01 το οποίο έγινε διαθέσιμο την ημέρα κυκλοφορίας του παιχνιδιού και την σύνδεση αυτού στο PSN. Ορισμένοι χρήστες ανακάλυψαν πως το auto-save λειτουργεί κανονικά όταν παίζουν offline, ενώ άλλοι αναφέρουν πως ακόμη και με το νέο patch, δεν παρουσιάζεται πρόβλημα αν παραμείνουν offline. Δεν υπάρχει ακόμη επίσημη δήλωση από την Sony για το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Το The Last of Us κυκλοφορεί ήδη στα Ελληνικά καταστήματα.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Έλα καλά. Συνηθισμένα τέτοια θέματα στα καινούργια παιχνίδια πλέον....
Ε θα το φτιάξουν. Πάντως αν κυκλοφορούσε το the last of us για xbox one δεν θα λειτουργούσε καν το autosave γιατί δεν σε αφήνει να το παίξεις offline :)
εχει λυθει το προβλημα προτου καν ανεβει η ειδηση....
Εντάξει, θα χρησιμοποιήσουμε την παλιά καλή κλασσική μέθοδο. Για του αρχαίους gamers σαν και εμένα δεν είναι πρόβλημα.
Τραγικό . Εχασα μια ώρα απο την ζωή μου εξαιτίας αυτής της μαλακιας . Απαράδεκτο για ΑΑΑ τίτλο .
θα το φτιάξουν άμεσα.απλά ελπίζω να μην κάηκε κάποιος και έχασε μεγάλο κομμάτι από την πρόοδό του
κ γω το ιδιο 2 ωρεσ επαιζα κ γυρισα απο αρχη.δεν εχω τεσταρει αν εχει αποκατασταθει οπωσ λεει ο torico pio panw
Μικρο το κακο αφου υπαρχει το manual save!
δεν εχει κανενα προβλημα