Το Assassin’s Creed 3 θα λαμβάνει κατά πάσα πιθανότατα χώρα στην Αίγυπτο, όπως τουλάχιστον δείχνουν όλα τα τελευταία στοιχεία. Συγκεκριμένα, η στήλη με τις φήμες στο PSM3 αναφέρει ότι ο τίτλος θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2012 και θα αποτελέσει το τελευταίο μέρος της σειράς. [SPOILER ALERT] Επίσης, ο τερματισμός του Revelations παρουσιάζει τον γιο του Altair, τον Darim, να ανακαλύπτει πως κάποια από τα βιβλία των Assassins βρίσκονται στην Αλεξάνδρια.

Μέσα σε όλα έχουμε και την επιβεβαίωση της Ubisoft ότι θα δώσει στην κυκλοφορία έναν σημαντικό τίτλο του franchise μέσα στο 2012. Τι λέτε;
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Αίγυπτος; Θα ανεβαίνουμε και στις πυραμίδες; Λογικά εκεί θα τερματίζει το όλο μυστήριο! Γουστάρω!
Ενδιαφέρον..αν και χρειάζεται αλλαγή σκηνικών σίγουρα και κυρίως χαρακτήρα,τώρα στην Αίγυπτο ποιος θα είναι ο Αssassin? Ελπίζω να είναι καινούριο πρόσωπο.Η θα είναι ο Ezio 100 ετών..:) :P
Δηλαδή βγαίνει το 3 και τέλος τα Assassin's Creed ?
Ο Ezio τελειώνει στο Revelations... καινούριος ήρωας θα είναι. Τώρα για το ποιος θα είναι ο Assissin δεν ξέρω :P
εμενα αν και ειμαι φανατικος τισ σειρας παντως δεν μου αρεσε το gameplay του revelation.. ολη αυτη η φαση με την brotherhood εχει συνεπεια να χανει την ουσια που ειχε στο κορυφαιο (κατα την γνωμη μου) 2.. δεν πολεμας καθολου.. ελαχιστες αποστολες δολοφονιας κτλ αλλα απο ιστορια επαθα ΣΟΚ... το τελος ειναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !!!! ελπιζω στο 3 να αλλαξουν τακτικη και να ξανα γυρισουν στο παλιο καλο assassins ...