Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώτα στοιχεία για το Assassin’s Creed 3

Το Assassin’s Creed 3 θα λαμβάνει κατά πάσα πιθανότατα χώρα στην Αίγυπτο, όπως τουλάχιστον δείχνουν όλα τα τελευταία στοιχεία. Συγκεκριμένα, η στήλη με τις φήμες στο PSM3 αναφέρει ότι ο τίτλος θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2012 και θα αποτελέσει το τελευταίο μέρος της σειράς. [SPOILER ALERT] Επίσης, ο τερματισμός του Revelations παρουσιάζει τον γιο του Altair, τον Darim, να ανακαλύπτει πως κάποια από τα βιβλία των Assassins βρίσκονται στην Αλεξάνδρια.



Μέσα σε όλα έχουμε και την επιβεβαίωση της Ubisoft ότι θα δώσει στην κυκλοφορία έναν σημαντικό τίτλο του franchise μέσα στο 2012. Τι λέτε;


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Shepard
    • Αίγυπτος; Θα ανεβαίνουμε και στις πυραμίδες; Λογικά εκεί θα τερματίζει το όλο μυστήριο! Γουστάρω!

    • romanos.romaidis
    • Ενδιαφέρον..αν και χρειάζεται αλλαγή σκηνικών σίγουρα και κυρίως χαρακτήρα,τώρα στην Αίγυπτο ποιος θα είναι ο Αssassin? Ελπίζω να είναι καινούριο πρόσωπο.Η θα είναι ο Ezio 100 ετών..:) :P

    • JiMaKoS
    • Ο Ezio τελειώνει στο Revelations... καινούριος ήρωας θα είναι. Τώρα για το ποιος θα είναι ο Assissin δεν ξέρω :P

    • bill_dep
    • εμενα αν και ειμαι φανατικος τισ σειρας παντως δεν μου αρεσε το gameplay του revelation.. ολη αυτη η φαση με την brotherhood εχει συνεπεια να χανει την ουσια που ειχε στο κορυφαιο (κατα την γνωμη μου) 2.. δεν πολεμας καθολου.. ελαχιστες αποστολες δολοφονιας κτλ αλλα απο ιστορια επαθα ΣΟΚ... το τελος ειναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ !!!! ελπιζω στο 3 να αλλαξουν τακτικη και να ξανα γυρισουν στο παλιο καλο assassins ...

*