Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ρεκόρ τηλεθέασης το Walking Dead

To τηλεοπτικό δίκτυο AMC ανακοίνωσε σήμερα πως η πρεμιέρα για τη δεύτερη σεζόν της σειράς The Walking Dead σημείωσε ρεκόρ τηλεθέασης, αφού 7.3 εκατομμύρια συνδρομητές στήθηκαν μπροστά στους δέκτες τους για να την παρακολουθήσουν. Πρόκειται για τα υψηλότερα ποσοστά στην ιστορία της καλωδιακής τηλεόρασης για την αγορά στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.



Για όσους δε γνωρίζουν, πρόκειται για μία τηλεοπτική παραγωγή, με τους ήρωες να προσπαθούν να επιζήσουν από επιθέσεις ομάδων ζόμπι που έχουν κατακλύσει τον πλανήτη.


Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
3 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • 1) Καλά ρε! Πώς τα βγάζουν αυτά τα ρεκόρ? Γιατί εγώ θυμάμαι ότι η σειρά THE 4400 έκανε 9+ τηλεθέαση και στη συνέχεια το ξανάσπασε και μετά πάλι?Και αυτό σε καλωδιακή ήτανε,στο USA Network.

      2)Μιας και είδαμε χτες το επεισόδιο,να πω ότι πρόκειται για μεγάλη πατάτα,τουλάχιστον για πρεμιέρα μια σεζόν!
      Μετά από τα πρώτα λεπτά όπου ξεκινάει πολύ δυναμικά το επεισόδιο,πέφτει πολύ άσχημα και το μόνο που αξίζει από τη 1 ώρα και 3 λεπτά είναι η εισαγωγή και η τελευταία σκηνή 2 λεπτών...

      3)Σε όλη την πρώτη σεζόν δεν είδαμε κάτι ιδιαίτερο που δεν έχουμε ξαναδεί σε ταινίες του είδους...Όλα τα κλισέ πεταμένα μέσα ήτανε...Ακόμα δεν έχει δικαιολογήσει την ύπαρξη της και την τηλεθέαση η σειρά...
      Εγώ προσωπικά θα περιμένω κάποιες βδομάδες μέχρι να ξαναδώ,είναι κοτσάνα να βλέπεις 40 λεπτά και να περιμένεις πάλι για μια βδομάδα για τα επόμενα 40 λεπτά...

      Πάντως από όσα είδα,με απογοήτευσε η αρχή...Τουλάχιστον το τρέιλερ του 2ου επεισοδίου δείχνει να το σώζει κάπως...Ίδωμεν

*