Μπορεί στη συντακτική ομάδα του Enternity να έχουμε έναν από τους καλύτερους τενίστες στην Ελλάδα (Ηλίας Πέππας), ωστόσο το ενδιαφέρον της gaming κοινότητας μπορεί να στραφεί και λίγο σε κάποιες σημαντικές εξελίξεις της αγοράς. Η SEGA επιβεβαίωσε την ευρωπαϊκή κυκλοφορία του Virtua Tennis 4 για τις 20 Απριλίου στην αγορά της Ευρώπης, δύο εβδομάδες πριν τη διάθεσή του από τα καταστήματα της Αμερικής.

Ο γνωστός publisher έχει επιβεβαιώσει πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει σε PlayStation 3, Xbox 360 και Wii, ενώ θα περιλαμβάνει εν μέσω άλλων τους Roger Federer, Rafael Nadal, Andy Murray, Juan Martin Del Porto και Caroline Wozniacki. Τον Πέππα τον άφησαν για το Top Spin 5, έτσι ώστε να μπορέσουν να αναπαραστήσουν καλύτερα το στιλ του…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
xD Ωραιο φαινεται αλλα εγω θελω το Top Spon 5 !!! (μονο και μονο για τον Ηλια xD)
spin εννοείς ε? ναι και αυτό είναι πολύ καλό.
αλλά τα Virtua Tennis μας έχουν αναθρέψει στα δύσκολα χρόνια της εφηβείας και είναι δύσκολο να τα ξεχάσουμε!
Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το virtual tennis !Αλλά δεν χάνω τίποτα.
μπα Phoenix, είναι πραγματικά πολύ εθιστικά παιχνίδια, αξίζει στα σίγουρα να τα δοκιμάσεις.
Αυτό πάει για Ps3 και Move...
An exei pagdati mesa to exw parei!!! :) exw faei ateliotes ores sovara tora me to top spin 3 me filous :)
Δεν νομίζω πως θα προβώ σε αγορά του τίτλου. Δεν θέλω να κλαίω όταν θα χάνω από τον Πέππα. (Σημείωση: Έχω χάσει το μέτρημα των Wimbledon που έχει πάρει.)
molis vgei to exw tsipisei me tin mia!!
Αμα εχει και κανεναν τενιστα ο οποιος δεν ειναι τις εμπορικης σειρας, μιας και δεν φοραμε ολοι Nike & Babolat (ναι ειμαι και γω τεννιστας :P) ισως το δοκιμασω. Αν και θα προτιμουσα ενα tennis sim...
Έχοντας λιώσει με το 3, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αποκτήσω και το 4
Το θέλω!
Θα είναι τέλειο με MOVE