
Ο τίτλος θα επιτρέπει στον παίκτη να απολαύσει τη δράση είτε με την απεικόνιση του πρωτότυπου, είτε με αυτή που έχει γίνει remaster για να ταιριάζει καλύτερα στη σύγχρονη εποχή.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Το Halo: Combat Evolved Anniversary, το επετειακό remake του πρώτου τίτλου της Bungie για τη γενιά συστημάτων Xbox, θα κυκλοφορήσει σε μειωμένη τιμή λιανικής πώλησης που θα φτάνει τις 34.99 λίρες στην αγορά της Αγγλίας και τα 39.99 δολάρια σε αυτή της Αμερικής.
Πολύ καλή κίνηση.
Η "ευρωπαική" τιμή κανονικά θα έπρεπε να ειναι κάπου στα 20 ευρώ , τιμή που θυμιζω ειχε και το Deadly Premonition...35 λίρες πρέπει να ειναι κάπου στα 43 ευρώ , τιμή η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί χαμηλή για ένα παιχνίδι δεκαετίας απλά με καλύτερα γραφικά....
40€ για ένα παιχνίδι remake, ειδικά σε κονσόλα όπου μπορείς να παίξεις το πρωτότυπο με την backwards συμβατότητα; Σιγά τα ωά, εγώ το Reach το πήρα μέσα στον πρώτο μήνα στα 35€, οπότε συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο George 20€ και πολλά του είναι.
Βέβαια αν σε έχουν ταΐσει τόσα χρόνια ότι η full retail τιμή για νέους τίτλους είναι τα 69,90€ @ launch (άσχετα πόσο το βρίσκεις από οnline μαγαζιά και όχι μόνο), τότε ναι ίσως να σου φαίνεται καλή σαν τιμή τα 40€ αλλά προσωπικά για μένα δεν παίζουν τέτοιες τιμές όποιο παιχνίδι και να είναι. Υπολογιστή έχετε, ψαχτείτε λιγάκι μην πηγαίνετε σαν τα πρόβατα στην σφαγή. Θα γλιτώσετε πολλά χρήματα (ή θα αγοράσετε περισσότερα παιχνίδια με τα ίδια λεφτά).
Στο εξωτερικό θα το βρει κάποιος μετά από ένα μήνα στα 20Ε... οπότε μια χαρά!
και εγω πιστευω σεπαρντ οτι και στην ελλαδα μετα απο λιγο καιρο με 20 ευρω το βρισκεις.εξαλλου συμφερει να περιμενεις λιγο γιατι και τα 40 ειναι αρκετα για τιτλο remake