Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σε budget τιμή το Halo: CE Anniversary

Το Halo: Combat Evolved Anniversary, το επετειακό remake του πρώτου τίτλου της Bungie για τη γενιά συστημάτων Xbox, θα κυκλοφορήσει σε μειωμένη τιμή λιανικής πώλησης που θα φτάνει τις 34.99 λίρες στην αγορά της Αγγλίας και τα 39.99 δολάρια σε αυτή της Αμερικής. Η κυκλοφορία του έχει οριστεί για τις 15 Νοεμβρίου και την ανάπτυξή του έχει αναλάβει η 343 Industries.



Ο τίτλος θα επιτρέπει στον παίκτη να απολαύσει τη δράση είτε με την απεικόνιση του πρωτότυπου, είτε με αυτή που έχει γίνει remaster για να ταιριάζει καλύτερα στη σύγχρονη εποχή.


Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    343 Industries

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Microsoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Microsoft Hellas

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • George1991
    • Η "ευρωπαική" τιμή κανονικά θα έπρεπε να ειναι κάπου στα 20 ευρώ , τιμή που θυμιζω ειχε και το Deadly Premonition...35 λίρες πρέπει να ειναι κάπου στα 43 ευρώ , τιμή η οποία σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί χαμηλή για ένα παιχνίδι δεκαετίας απλά με καλύτερα γραφικά....

    • Nek Food
    • 40€ για ένα παιχνίδι remake, ειδικά σε κονσόλα όπου μπορείς να παίξεις το πρωτότυπο με την backwards συμβατότητα; Σιγά τα ωά, εγώ το Reach το πήρα μέσα στον πρώτο μήνα στα 35€, οπότε συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο George 20€ και πολλά του είναι.

      Βέβαια αν σε έχουν ταΐσει τόσα χρόνια ότι η full retail τιμή για νέους τίτλους είναι τα 69,90€ @ launch (άσχετα πόσο το βρίσκεις από οnline μαγαζιά και όχι μόνο), τότε ναι ίσως να σου φαίνεται καλή σαν τιμή τα 40€ αλλά προσωπικά για μένα δεν παίζουν τέτοιες τιμές όποιο παιχνίδι και να είναι. Υπολογιστή έχετε, ψαχτείτε λιγάκι μην πηγαίνετε σαν τα πρόβατα στην σφαγή. Θα γλιτώσετε πολλά χρήματα (ή θα αγοράσετε περισσότερα παιχνίδια με τα ίδια λεφτά).

    • ezio auditore
    • και εγω πιστευω σεπαρντ οτι και στην ελλαδα μετα απο λιγο καιρο με 20 ευρω το βρισκεις.εξαλλου συμφερει να περιμενεις λιγο γιατι και τα 40 ειναι αρκετα για τιτλο remake

*